ניקוי נירוסטה לתעשייה- כיצד לבצע את זה נכון?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נירוסטה  אשר נקראת גם פלדת אל חלד היא בעלת יתרונות רבים אשר הופכים אותה לומר גלם רב עוצמה הן עבור צרכים פרטיים והן עבור התעשייה. מהנדסים ומעצבים לעיתים עלולים להפחית בערך של הנירוסטה וזאת בשל העלות ההתחלתית הגבוהה שלה בהשוואה למתכות אחרת, אולם, חשוב מאוד לדעת שכאשר לוקחים בחשבון את תוחלת החיים של מוצרים המיוצרים מנירוסטה, ניתן להגיע למסקנה שמדובר על חומר שהוא האפשרות הטובה ביותר לשימוש עבור מגוון צרכים שונים.

מהי נירוסטה?

נירוסטה היא למעשה סגסוגת של ברזל עם חומרים אחרים כגון: ברזל, ניקל, כרום, מנגן ונחושת. התוספות של היסודות הללו בסגסוגת של הנירוסטה הופכות אותה ליקרה יותר ממתכות אחרות. תוספת הכרום היא זאת שמעניקה לנירוסטה את המאפיינים הייחודיים שלה אשר מעניקים לה חוזק ועמידות בפני קורוזיה וכן בפני טמפרטורות קיצוניות נמוכות או גבוהות. נירוסטה מבריקה ודקורטיבית והיא משמשת כיום חומרי גלם מועדפים בענפי תעשייה רבים החל מייצור מעקה מדרגות ומאחזי יד בבתים וכלה בשימושים שונים בעולם המזון או התעופה.

 

היכן ניתן למצוא נירוסטה בתעשייה?

ניתן למצוא את הנירוסטה במגוון מפעלים תעשייתיים שונים כגון: מפעיל שבו מייצרים מטבחים כאשר מטבחי נירוסטה הן עבור מטבחים מוסדיים והן עבור מטבחים פרטיים מהווים כיום את הדבר הטוב ביותר וזאת בשל היתרונות של הנירוסטה אשר מאפשרים שימוש נוח ונעים במטבח תוך כדי שמירה על הניקיון באופן מקסימלי. כיום משטחי נירוסטה מחליפים את משטחי השיש במטבחים פרטיים ואף במטבחי יוקרה.

את הנירוסטה ניתן למצוא גם בתחום הרפואה לצורך הכנת משטחי עבודה, עגלות, שולחנות, מסועים למפעלים וכן הלאה.

כמו כן, גם בתחום הבנייה ניתן למצוא את הנירוסטה שכן, ישנם לא מעט מעקות, מאחזי יד ועוד שעשויים כיום מנירוסטה. כמו כן, מנירוסטה יוצרים כיום אביזרי אינסטלציה, מקלחונים, חדרי רחצה, צינורות הרלוונטיים עבור צרכים שונים ועוד.

 

מה גורם לנירוסטה להתלכלך ולהישחק?

אחד היתרונות של נירוסטה הוא האפשרות לנקות את הנירוסטה בצורה קלה ונוחה. ניקוי נירוסטה לתעשייה נדרש כיום בשל מצבים שונים כגון: אם הנירוסטה מתלכלכת, צוברת כתמים או נשחקת בשל תנאי מזג האוויר שונים, בשל לחות שיש במקום, בשל שימוש בשמנים שונים במפעלים אשר נדבקים לנירוסטה והופכים לכתמים שלא תמיד קל להסיר ועוד. מכיוון שניתן למצוא את הנירוסטה במפעלים שונים כאשר לא פעם היא מצויה בתנאי חוץ, אין ספק שהמראה שלה עלול להיפגע ובהתאם לכך, יש למצוא את השיטה הטובה ביותר בתחום ניקוי נירוסטה לתעשייה, על מנת שתהיה אפשרות להשיב לנירוסטה את המראה הראשוני הטוב שלה.

 

ניקוי נירוסטה לתעשייה- איך עושים את זה?

ניקוי נירוסטה לתעשייה צריך להתבצע בצורה נכונה וזאת כדי שלא לפגוע בחומר הגלם המדובר. לכן, חשוב מאוד לבחור בחומרי ניקוי ייעודיים לנירוסטה וכן באביזרי ניקוי מתאימים. לא פעם יש אפשרות לנקות את הנירוסטה באמצעות מים בלבד, אך כאשר יש כתמים קשים יותר שמצטברים בה, יש צורך לבחור בחומרי ניקוי מתאימים לה על מנת שמצד אחד יעניקו את התוצאה הטובה ביותר בתהליך הניקיון ומצד שני, לא יפגעו באופן כלשהו בנירוסטה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!