מה צריך לקחת בחשבון בעת בניית חדרי קירור?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בעלי עסקים רבים מבינים כי מקררים רגילים לא יכולים לעמוד בדרישות שלהם. מהסיבה הזאת הם צריכים לבנות חדרי קירור שיהיה ניתן לאחסן בהם כמות גדולה של מוצרים. עם זאת יש הרבה מאוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון כאשר בונים חדר קירור לעסקים שונים. המטרה היא שחדר הקירור יהיה מספק כדי לעמוד בדרישות השונות שיהיו לכל בעל עסק. נדגיש כי הדרישות של בעל עסק אחד יהיו שונים בהשוואה לדרישות של בעל עסק אחר. מה שאומר שכל אחד צריך לעשות את ההתאמות הנכונות עבורו כדי שיהיה אפשר להרוויח בהתאם.

 

התאמת החדר למקום הפנוי

ישנו את המקום הספציפי שבו תרצו למקם את חדר הקירור בתוך המבנה. מה שאומר שיהיה עליכם לבצע התאמות כדי לוודא שהחדר יהיה מתאים למקום הפנוי. לא תרצו להגיע למצב שבו אחרי שהחדר יהיה מוקם תופתעו לגלות שהוא גדול מידיי. מה שיצריך מכם לחפש פתרונות שונים שלא תמיד יהיו אידיאליים מבחינתכם. הבינו היטב מראש היכן תרצו למקם את חדר הקירור כדי שיהיה אפשר להיות רגועים בהקשר הזה. אחרי שתיקחו את המידות המדויקות תהיה אפשר לצאת לדרך בכל מה שנוגע לבניית החדר. כמובן שתצטרכו לקחת בחשבון כל מיני בעיות שונות שעשויות להגביל אתכם בעת הבנייה. 

 

מספיק מדפים לכל המוצרים

המידוף בתוך חדר הקירור הוא ככל הנראה הפרמטר הכי חשוב שאליו תצטרכו להתייחס. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו המדפים בתוך חדר הקירור לא יהיו מספקים. הסיבה שבגללה החלטתם לבנות חדר קירור היא הרצון שהוא יעמוד בציפיות הגבוהות שיש לכם. אם המידוף לא יהיה מספק, תצטרכו למצוא כל מיני פתרונות אחרים שלא יהיו אידיאליים. תנסו לתכנן מראש אילו מוצרים הולכים להיכנס אל תוך חדר הקירור שאותו אתם מקימים. כך תהיה אפשרות להוציא מחדר הקירור את מירב התועלת בזמן אמת. אין סיבה שלא תתאימו את חדר הקירור אליכם כל עוד אתם בונים אותו בעצמכם. תכנון מקדים ואפקטיבי ימנע המון אי נוחות בהמשך הדרך.

 

עמידה בתקנים השונים

כל חברה שמייצרת חדרי קירור מבינה את החשיבות של עמידה בתקנים השונים. הרי מקרר שלא עומד בתקנים השונים יהיה מקרר שלא ניתן להשתמש בו. הדבר האחרון שתרצו זה שהמקרר שאותו בניתם לא יהיה מאושר לשימוש. הרי כל מי שיש לו מסעדה או כל עסק אחר מבין עד כמה הרגולציה היא מעייפת. מה שאומר שאם המקרר חורג בעניין אחד קטן, השימוש בו לא יהיה מאושר. מה שיצריך אתכם לעשות חישוב מסלול מחדש, דבר שחובה לקחת אותו בחשבון. תוודאו היטב כי המקרר שאותו מייצרים לכם עומד בכל התקנים השונים. אל תנסו לעגל פינות בהקשר הזה כי בסוף אתם תהיו אלה שתשלמו את המחיר.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!