חוק עבודה בגובה-חל על מתקיני פיגומים

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חוק עבודה בגובה הוא חוק שנחקק ביוזמת משרד העבודה לעובדים בגובה ולמתקינים פיגומי זקיפים ותורן, שגם אחראי לכל הנושא של בטיחות וגהות במקום העבודה.

חוק זה נועד להסדיר את כל הנושא של עבודה בגובה, וזאת לאור הסיכון בחיי אדם שעבודה זו כרוכה בו, וכן לאור מקרי הפציעה והמוות שהולכים ומתרבים בעת האחרונה בעקבות נפילה של עובד מגובה רב או הפלת חפצים מגובה רב על העוברים והשבים.

חוק עבודה בגובה

מה אומר חוק עבודה בגובה?

החוק מפרט את כל התנאים בהם צריכים לעמוד העובד ומעסיקו בכדי שהעובד יוכל לעלות לעבוד בגובה. החוק מגדיר את אמצעי הבטיחות ההכרחיים בכל עבודה בגובה וכן מחייב שימוש באמצעי בטיחות נוספים לפי הצורך. חוק זה מפרט גם את הפרוצדורה שצריך לעבור כל עובד לפני עלייה בגובה, ובכלל זה מעבר הדרכה מסודרת ורשמית על עבודה בגובה על פיגומים חשמליים השכרת פיגומים, הגשת בקשה לקבלת אישור של משרד העבודה לעבודה בגובה, ורק לאחר שהתקבל האישור ניתן אכן להתחיל לעבוד.

בנוסף לכך זה, החוק מחייב להזמין מדריך עבודה בגובה כמו חברת עידן בגובה המתמחה בהדרכות עבודה בגובה לעובדי פיגומים מגדיר את הסנקציות הפליליות שיופעלו בכל מקרה ומקרה, בהתאם לחומרת המקרה, על מי שאינו שומר על הוראות החוק. שימו לב שמאחר ומדובר בחוק, פוליסת הביטוח שלכם כפופה לו, וכפי שמצוין בכל פוליסת ביטוח מכל סוג, הביטוח יופעל אך ורק אם המבוטח פעל על פי כל החוקים הרלוונטיים.

המשמעות היא שאם אינכם פועלים על פי הוראות החוק לעבודה בגובה, אתם מסתכנים בכך שבמקרה ביטוחי, לא יתקבלו כל פיצויים מחברת הביטוח ואתם תצטרכו לשאת בעול הכלכלי שנוצר בשל כך, מעבר לצער שבפציעה או באובדן חיי אדם הזמינו עוד היום את חברת עידן בגובה.

מי כפוף לחוק זה?

חוק עבודה בגובה חל על כל אזרחי מדינת ישראל, ורלוונטי לכל סוג של עבודה בגובה בכל ענף ובכל תעשייה. יחד עם זאת, החוק מתמקד בתחום העבודה ולא בעלייה לגובה של אדם פרטי בזמנו החופשי. אדם כזה עלול להסתכן באי קבלת כספי הביטוח, אך הוא אינו עובר על החוק. מעסיק לעומת זאת, כפוף לחוק זה מתחילתו ועד סופו.

אם יש לכם עובדים שאתם רוצים לשלוח לעבודה בגובה, הקפידו על כך שאתם נוהגים על פי כל ההוראות המפורטות במסגרת חוק עבודה בגובה.

את עיקרי החוק תוכלו ללמוד מחברות המספקות שירותי הדרכה בגובה למעסיקים, שם יוכלו להנחות אתכם גם לגבי כל התהליך שיהיה עליכם לעבור על מנת לקבל את אישור העבודה בגובה ממשרד העבודה כפי שמחויב על פי החוק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

building job site

פאר נשכח: חשיפת מסתורין של חורבות נטושות

כאשר ערים גדלות ומתפתחות, מבנים ישנים מפנים לרוב את מקומם לפיתוחים חדשים. הריסת מבנים היא רוע הכרחי, שסוללת את הדרך להתקדמות ומודרניזציה. עם זאת, כמה חורבות נותרות מאחור, והופכות לקפסולות זמן המציעות הצצה לעבר. המבנים הנטושים הללו, גדולים או קטנים, מחזיקים ביופי ומסתורין מסוימים שמושכים את תשומת לבם של מגלי ארצות וחובבי היסטוריה כאחד.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!