מהן בדיקות הרקע שצריך לעשות לפני בחירת קבלן שיפוצים?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בעלי נכסים רבים שמעוניינים לבצע שיפוץ בביתם נרתעים מהבלגן ומההתמודדות עם קבלן שיפוצים ולכן לא אחת הם דוחים את השיפוץ בביתם, עד שכבר אין ברירה וחייבים לבצע את השינוי הנדרש.

בחירה של קבלן שיפוצים 

ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט אפשר למצוא הרבה סיפורים על קבלני שיפוצים שקיבלו כספים, התחילו עבודה בבית מסוים אך לא סיימו את הפרויקט ונעלמו. מכיוון שאף אחד אינו מעוניין להגיע למצבים האלו יש לבדוק את כל הנתונים של הקבלן לפני בחירה של הקבלן שיבצע את העבודה בבית.

בשלב ראשון חשוב לקבל חוות דעת והמלצה מחברים או מקרובי משפחה שביצעו שיפוץ בביתם והם היו מרוצים מההתנהלות על קבלן השיפוצים בכל הפרמטרים, עמידה בלוחות הזמנים, מחירים הוגנים, תעודה של קבלן רשום, עבודה מקצועית שלו ושל הצוותים שלו, אמינות ועוד. 

קבלן שיפוצים רשום 

אחת הנקודות המהותיות היא לוודא שקבלן שיפוצים זה ביצע רישום קבלן רשום כך שהוא עמד בכל הקריטריונים שנדרשים לצורך מהלך זה. אם בוצע רישום זה לאור הידע המקצועי ושנות הוותק של הקבלן, הוא רשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ולכן קיימת סבירות גבוהה שהוא יבצע את כל העבודות באופן ראוי, כדי לא לאבד את התעודה שהיא הבסיס להתנהלות העסקית שלו.

התנהלות מול הקבלן 

הכלל הבסיסי הוא להכין הסכם בין קבלן השיפוצים לבין הלקוח. בהסכם זה יירשם כל מהלך השיפוץ על פי סדר הדברים, מהן העבדות שיבוצעו בתחילת השיפוץ כמו לדוגמה הריסה של קירות מסוימים לאחר קבלת אישור של הקונסטרוקטור, שליפה של התשתיות הישנות וצנרת האינסטלציה. לאחר מכן התקנה של צנרת חדשה, שיוף הקירות, הדבקה של ריצוף, צביעת הבית וכו'. 

בהתאם לתוכנית השיפוצים יכין הקבלן הרשום כתב כמויות הכולל את כל סעיפי השיפוץ. ליד כל סעיף יירשם לוח הזמנים, העליות ואופן התשלום בפועל כמו לדוגמה צוות מקצועי בתחום האינסטלציה ובאילו חומרים ישתמשו למטרות האלו. קיימת הקפדה מהותית על ביצוע העבודות באמצעות חומרי בנייה בטיב מעולה שקיבלו את תו התקן הישראלי. בכל נקודה יהיה רישום מדויק של האביזרים כמו לדוגמה הקוטר של הצנרת, סוג חומרי האיטום שמתאימים לצורת הבנייה, סוג הצבע והגוון שלו ועוד. 

פיקוח על העבודה הקבלנית 

לקוחות רבים נעזרים במפקח אשר בודק את כל מהלך השיפוץ מבחינה הנדסית, את עבודתם של כל קבלני המשנה שבוצעה על פי ההנחיות המקצועיות, כמו לדוגמה את עבודות האלומיניום, הנגרות, האינסטלציה והחשמל. 

כמו כן המפקח מוודא שהכול מתבצע על פי כתב הכמויות שנכתב מראש. אם הקבלן אינו משיג חומר גלם מסוים, הוא מבקש מהמפקח אישור לרכישת חומר גלם אחר שהוא שווה ערך מבחינה מקצועית ואם הוא מקבל לכך אישור אפשר להמשיך את הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!