ידיות לדלתות – כל האפשרויות במקום אחד

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רבים לא יודעים זאת, אבל ידיות לדלתות הן חלק משמעותי מאד מהנראות הכללית של הבית שלכם או המשרד. ידיות לדלתות הן חלק עיצובי אינטגרלי מדלתות פנים ומדלתות חוץ וככאלה יש להן השפעה משמעותית על התחושה הכללית שמקבל כל מי שנכנס בפתח הדלת. מלבד המראה העיצובי של ידיות לדלתות יש להן כמובן גם תפקיד פונקציונלי חשוב. אנחנו רוצים שהן ישמשו אותנו באופן שימושי ונוח. איזה איך בוחרים ידיות לדלתות ומתי כדאי להחליף אותן? כל הפרטים כאן בהמשך.

 

איזה סוגים של ידיות לדלתות יש?

ידיות לדלתות קיימות כיום במגוון ענק של חומרים, מבנה וצבעים. ישנן ידיות לדלתות במראה עתיק או וינטאג', ישנן ידיות לדלתות בצורת כפתור, ידיות לדלתות שמיועדות לדלתות פנים או לדלתות חוץ, ידיות לדלתות שמיועדות לחדר הילדים או לחדר השירותים והרשימה נמשכת. אם אתם נמצאים כעת בתהליך של עיצוב הבית, שיפוץ או ריענון הבית, יש לכם הזדמנות להתעכב על הפריט הזה שנראה אולי שולי אבל יש לו השפעה משמעותית על הנראות הכללית. מלבד ידיות לדלתות פנים וחוץ יש כמובן ידיות לדלתות של ארונות מטבח, ידיות למגירות, ידיות לארונות בגדים וכן הלאה. ידיות לדלתות הן פריט קטן שיכול לעשות הבדל משמעותי. אם לדוגמה אתם רוצים לעדכן את נראות המטבח מבלי להיכנס לשיפוץ מסיבי, מספיק שתחליפו את כל הידיות של הארונות ותקבלו סגנון אחר לגמרי. לדוגמה, במטבח מיושן תוכלו להחליף את הידיות לידיות בסגנון מודרני יותר וכך הנראות הכללית תראה יותר מעודכנת. תוכלו בקלות גם לשפץ ארונות, שידות וויטרינות באמצעות החלפת ידיות פשוטה. כמובן יש להתאים את סוג הידית לשימוש, לעיצוב הכללי ולמוצר כדי שתהיה התאמה מושלמת, פרקטית ונוחה.

 

מתי כדאי לשקול להחליף ידיות לדלתות?

כמובן שנשקול להחליף ידיות לדלתות במקרה שהידיות שלכן לדלתות התקלקלו, החלו להתקלף או להתפרק ואז אתם תרצו להחליף אותן. ישנם מקרים, בהם כחלק מתהליך הום סטיילינג קליל, נרצה להחליף את הידיות כדי לרענן את מראה הדלת מבלי להשקיע בהחלפת הדלת כולה. במקרים כאלה קל יחסית להחליף ידית לדלת וזו השקעה יחסית קטנה ביחס להחלפת הדלת כולה. גם במקרים בהם שונה הייעוד של החדר, נשקול אולי להחליף ידיות לדלתות. לדוגמה אם הפכנו חדר מחדר עבודה לחדר ילדים אולי נרצה ידית אחרת לדלת, כזו שלא ננעלת מבפנים בקלות לדוגמה, כדי למנוע תקלות.

 

איך אפשר לבחור בקלות ידיות לדלתות?

אם החלטתם שזה הזמן הנכון עבורכם להחליף ידיות לדלתות תוכלו להיכנס לרשת ולחפש אחר ידיות שמתאימות לצורך שלכם. המגוון הוא ענק ותוכלו לראות תמונות של סוגים שונים של ידיות לדלתות ולבחור מתוכן. כפי שכבר ציינו, כדי לבחור ידיות לדלתות שישרתו אתכם ברמת הפרקטית וגם ברמה העיצובית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!