הוספת מחסן בחצר באמצעות בניה קלה

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מכירים את זה שנגמר לכם המקום בבית? ייתכן שאפילו לא שמתם לב לזה עד שהגעתם אלינו. הביטו סביבכם, האם נוצר עומס במרחב הפרטי שלכם? אם כן, הגיע הזמן ליצור מרחב נוסף בו תוכלו לאכסן חלק מהפריטים. אם אתם מתגוררים בבית פרטי או שיש לכם חצר, זה הזמן להוסיף מחסן! והחלק הכי טוב, זה פשוט יותר משנדמה לכם.

 

באמצעות בניה קלה, ניתן לשנע אלמנטים המוכנים לבניית המחסן ישירות אל החצר, ותוך דקות כבר יהיה לכם מחסן מוכן. זה בדיוק מה שמציעים לכם ב- ipac וזה הזמן שלכם, להתנסות באחת משיטות הבנייה הפשוטות וכמובן, הקלות ביותר שיש.

 

יתרונות בנייה קלה

בנייה קלה יכולה לשנות לחלוטין את איכות החיים שלנו לטובה. כך, היא מגיעה עם מספר יתרונות שהופכים אותה לאופציה אטרקטיבית להוספת מחסן לחצר שלכם:

 

  • יעילות – מאחר שהאלמנטים מיוצרים בסביבה מבוקרת, ניתן לייעל את תהליך הבנייה, ובכך לקצר את הזמן ואת כוח האדם הנדרשים לעבודה באתר. הרי הכל כבר מגיע מוכן, קצת כמו דגם בנייה שמוכרים בחנות, רק בגודל טבעי.
  • כדאיות כלכלית – בנייה קלה נחשבת למשתלמת כלכלית יותר משיטות מסורתיות בשל עלויות עבודה נמוכות יותר, פחות בזבוז חומרים ומינימום הפרעות באתר. צ'יק צ'ק ויש לכם מחסן מוכן ומזומן!
  • בקרת איכות – תהליכי הבנייה במפעל ובתנאי שטח כאחד כפופים לאמצעי בקרת איכות קפדניים, מה שמבטיח שהמוצר הסופי יעמוד בסטנדרטים גבוהים.
  • התאמה אישית – ניתן להתאים את המחסן לצרכים הספציפיים שלכם, עם מגוון עיצובים וחומרים העומדים לרשותכם, מידות שונות ועוד, הכל כדי שתקבלו בסופו של דבר את המוצר המדויק לכם.

 

כך תבחרו את המחסן המדויק לכם

בעת בחירת מחסן מבנייה קלה לחצר, חשוב לקחת בחשבון את הגודל הרצוי. כמה פריטים תרצו לאחסן בו? זכרו שאתם חייבים להשאיר לעצמכם מרחב תמרון בתוך המחסן, כדי שיהיה לכם קל להיכנס אליו, לחפש פריט מסוים ולצאת. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את סוג הפריטים. ריהוט למשל, ידרוש הרבה יותר מרחב מאשר ארגזים קטנים. תמצאו מחסנים בגדלים שונים המתאימים לצרכים ייחודיים.

 

הרבה יותר ממחסן רגיל

 

בנייה קלה מציעה פתרונות נפלאים כיום; לאחסון ואפילו למגורים. בכל רחבי העולם רבים עוברים לבתים הבנויים בבנייה קלה, ומגלים את היתרונות שבבית שמעניק תנאי מגורים מעולים מבלי להשקיע יותר מידי. זהו פתרון מעשי ותכליתי בזכות היעילות, הכדאיות הכלכלית, התאמה אישית ועוד. אז אם גם אתם מרגישים שאתם 'טובעים' באלמנטים אצלכם בבית, שהגיע הזמן לפנות קצת מקום מבלי להיפרד מהפריטים היקרים לכם לחלוטין, בואו להתחדש במחסן חדש שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. לפרטים נוספים וסוגי המחסנים העומדים לרשותכם היכנסו לאתר של https://www.ipac.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!