מדוע צריך להזמין בודק מז"ח?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הצנרת של הבית שלכם הינה מערכת מסובכת בעלת רכיבים הכרחיים שונים הכוללים תעלות, צינורות, שסתומים, משאבות וכן מכשירים שיעודים המרכזי זו מניעה של זרימה חוזרת. מהו מונע זרימה חוזרת וכיצד פועלים התקני מונעי זרימה חוזרת? מה קורה אם מונע הזרימה החוזרת אינו תקני או לא עובד כמו שצריך? מה קורה אם מערכת האינסטלציה הביתית שלכם לא כוללת את זה?

 

מהו מכשיר מונע זרימה חוזרת?

מונע זרימה חוזרת זה מכשיר המותקן על גבי צינורות אספקת המים הביתיים שלכם ותפקידו המרכזי הוא לשמור על תנועה רציפה של מים רק בכיוון אחד, מה שעוזר למניעה של זרימת מין מזוהמים חזרה אל צינור אספקת המים הראשית.

כאשר מים נכנסים לביתכם דרך קו אספקת המים הראשי, הם צריכים לזרום רק בכיוון אחד פנימה ולעבור בתעלות של הבית השונות – אל הכיור במטבח, לחדרי המקלחת והשירותים. זרימה בכיוון אחד תבטיח שהמים הינם בטוחים לשתייה, לרחצה, לרחיצה ולכל צורך ביתי אחר. עם זאת, בגלל שינוים בלחץ המים בתוך הצינורות עלול להתרחש מקרה בו המים עלולים לזרום לכיוון הנגדי, קרי לאחור, מה שבשום פנים ואופן לא אמור לקרות. במצבים מסוכנים אלו המים זורמים לאחור, מחלחלים חזרה אל קו אספקת המים הראשי ולזהם אותם, אם לא עוצרים אותם בזמן.

 

הסכנה שבחוסר התקן מונע זרימה חוזרת

מצבים כאלו יכולים להתרחש אם יש איזושהי תקלה בעברת המים, חוסר מתקן מונע זרימה חוזרת על ידי איש מקצוע מהימן ומוסמך או בגלל שימוש בברז הכיבוי של הבניין הגורם בהכרח לשינוי דרסטי בלחץ המים.

אם המים לא עוברים כמו שצריך רק בכיוון אחד וחוזרים אחורה אל צינור המים הראשי, המים המזוהמים הללו שכבר נעשה בהם שימוש כמו בשירותים, שטיפת כלים או כל פסולת אנושית אחרת, והיא נשטפת חזרה לאחור אל תוך קווי המים העירוניים, ואלה בתורם יזהמו את מקורות המים העירוניים שבסביבה.

 

כיצד פועל מתקן מונע זרימה חוזרת

מתקן מז"ח עובד כמו שער חד כיווני. במידה ומתקינים אותו כמו שצריך על קווי אספקת המים של הבניין או הבית, אז כל מים שעוברים דרכו לא חוזרים אחורה בשום תנאי ובשום לחץ שהוא המופעל עליהם. הוא נפתח רק  בכיוון אחד, ובכך מאפשר למים נקיים לזרום פנימה לתוך קו אספקת המים הביתי, אך נסגר לכל הזורמים בכיוון ההפוך, ומונע בכך זרימה לאחור.

במידה ומצאתם שהמז"ח שלכם לא פועל כמו שצריך או שעבר התוקף התקני שלו, דבר ראשון שתצטרכו לעשות זה להפסיק באופן המיידי להשתמש במים ולפנות אל בודק מזח מקצועי ומוסמך.

אין לכם מתקן מזח? סיימתם לבנות או לשפץ בית חדש? תצטרכו להזמין מתקין מז"ח שיתקין לכם את המתקן בצורה תקנית ובטוחה.

 

מה קורה היום ברוב הבניינים ברחבי הארץ?

בתים רבים בישראל כיום בנויים עם מונעי זרימה חוזרת אך עם תקנים שונים שלא בהכרח עומדים בתקן העדכני והחדשני ביותר. בניינים רבים בישראל ישנים וכבר לא עומדים בהמון תקנות בריאותיות ותברואתיות, ולכן חשוב מאוד להזמין בודק מזח שיטפל בעניין בצורה רצינית. אם אתם חוששים שהמז"ח שלכם לא עובד יותר כמו שצריך ויש להחליף אותו, אתם חייבים להזמין מתקין מז"ח שיתקין עבורכם את המתקן שיתאים לסוג הצנרת בבניין שלכם.

כלל אצבע טוב יהיה לבדוק את המז"ח שלכם פעם אחת בשנה לכל היותר כדי לוודא שהמכשיר פועל כהלכה. הבדיקה פשוטה למדי והיא דורשת הזמנת אינסטלטור מקצועי המוסמך לטפל בעניינים אלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!