כיצד לנקות את הפרקט בבית מבלי שיהרס?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרקט הוא ריצוף פופולארי לא רק בשנים האחרונות כי אם בשלושים השנים האחרונות לפחות. אם אתם שואלים אותנו מאיפה הנהירה אחר העץ הגיעה אנחנו נגיד כי בעיננו המעבר של האדם לעיר הביאה אותו לחשוב איך בכל זאת, ניתן להכניס את הטבע הביתה. פרקט נמצא בכל מקום. הוא יכול לעטר את חדר השינה, את הסלון וכן הלאה. יש מי שאוהבים להניח פרקט בחצר בפינת הישיבה. גם במשרדים גדולים מכניסים בעוד ועוד מקומות פרקט עשוי היטב.

פרקט הוא לא ריצוף זול ומי שבוחר בו מעוניין לקבל את השירות הטוב ביותר מטבע הדברים. אבל, פרקט כמו פרקט, משום שהוא עשוי מחומר שונה, עץ, הוא מה שמועד לפורענות. בניגוד לאבנים חלקות שמשמשות בתור אריחים, לעץ יש פשוט דרישות אחרות עליהן נסביר כעת.

עץ הוא חומר שנוטה להתנפח

אנחנו יודעים שכאשר אתם רואים פרקט מה שאתם חושבים עליו הוא 'ריצוף'. אבל אנחנו רוצים רגע לקחת את הדימיון שלכם כמה צעדים אחורה. הרי הפרקט הזה מקורו בעץ. חישבו על כך: אם אתם מדמיינים למשל עץ, כל עץ דמיינו את העץ נרטב. מה קורה לו? הרי אין ילד שלא שבר איזה ענף וניסה להכניס לשלולית ברחוב נכון? העץ, כמו שכולנו זוכרים מימי ילדותינו, לא רק נרטב אלא גם סופג את הנוזלים פנימה. בניגוד לאבן שהמים יכולים לכסות רק את פני השטח אבל לא להיספג, כאן מתרחשת פעולה אחרת. החדירה של המים למעשה מנפחת את העץ ולזה לוקח הרבה מאוד זמן להתייבש ולחזור לצורה המקורית שלו אם בכלל.

בגלל שהעץ מתנפח לא פעם קשה לשטוף את הריצפה

מכאן הרבה פעמים הבעיה מתחילה. שכן אם על מרצפות רגילות לא יהיה לנו איכפת לשפוך מים ולשפשף היטב, כאן אנחנו רוצים לשמור על הפרקט ולמעשה לא יכולים להיעזר בכמות גדולה של מים. בעבר לא היו אלטרנטיבות טובות בשוק והדבר הנכון לעשות היה לקחת סחבה ולנסות עם מעט מים רק לנגב את הריצפה. אבל היום, הטכנולוגיה לצידנו ולמעשה קיימות אלטרנטיבות טובות דיין שמאפשרות לנו למצוא פיתרונות טובים יותר ואיכותיים יותר לסיטואציה.

הטכנולוגיה מאפשרת לנו להשתמש במקסימום חומר ניקוי ובמינימום מים

החומר אותו אנחנו מפתחים הוא למעשה נוזל לניקוי פרקטים שמאפשר לנו לנקות את הריצפה וממש להבריק אותה תוך שאנחנו צריכים להשתמש במעט מים לשם כך. באופן הזה ניתן להגיע לתוצאות נהדרות בקלות ובלי תוספת של עבודה. כאמור, את הפרקט בחרתם להניח משום שרציתם לקבל את המראה הזה של העץ המבריק. אנחנו כאן בדיוק כדי לתת לכם את המענה הזה באופן מדויק. היום אתם יכולים, בעזרת הטכנולוגיה החדשה שקיימת בשוק, ליהנות מכל העולמות. גם לא לעבוד קשה, גם ליהנות מריצפת פרקט מבהיקה ויפה שנותנת תחושה של חמימות ורוגע.

אם כבר השקעתם בפרקט, השקיעו בחומר ניקוי טוב

כאמור, מי שבוחר להניח פרקט, מה שהוא הרבה פעמים חומר לא זול במיוחד, רוצה להיות בטוח שזה יחזיק מעמד היטב לאורך הזמן. אז אם כבר יש לכם פרקט למה שלא תשקיעו עוד קצת בחומר ניקוי טוב? אנחנו חושבים שהגיע הזמן שתעשו זאת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!