יתרונותיו של הדקטון לקהל הישראלי

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מתלבטים לגבי בחירת השיש הביתי שלכם ושמעתם ביקורות נלהבות על שיש דקטון? זה לא במקרה. מדובר במשטח עבודה נקי ומוקפד למראה, שיתאים לסגנונות עיצוביים שונים ושימושים שונים, מהשיש הניצב במטבח ועד שיש מדרגות מודרני ויפהפה. אז מה הסיפור של שיש דקטון? ומהן התכונות שהופכות אותו למבוקש כל כך?

צילום:freepik

מהו שיש דקטון וכיצד הוא מיוצר?

חברת שיש דקטון (Dekton) היא חברת בת של תאגיד ספרדי מפורסם בשם קוסנטינו, הנחשב למספר אחת בתחום השיש הסינתטי בעולם כולו. בתהליך שכלל פיתוח אורך טווח ועשרות טכנולוגיות מתקדמות, דקטון הצליחה לייצר מוצר ראשון ויחידי מסוגו בשוק, המורכב מקוורץ, פורצלן וזכוכית, שחוברו להם יחדיו בטמפרטורה עוצמתית במיוחד ובלחץ של 25,000 טון. תהליך הייצור למעשה מחקה את התהליך הטבעי שגורם להיווצרותו של חומר הגרניט במעמקי האדמה, מה שהופך את שיש הגרניט לשיש טבעי מן היסוד, אך לבעייתי לרכישה בשל מחירו הגבוה.

שיש דקטון אם כך, מספק מענה מושלם הן לרמת האיכויות של השיש הטבעי הנחשק והן ברמת המחירים הנוחים יחסית. המשטח מספק עמידות מלאה מפני כתמים ושריטות, איננו סופח מים ואף מתפקד כמשטח אנטי בקטריאלי, הודות לנקבוביותיו הצפופות שמונעות חדירה של חיידקים ומזהמים פנימה לתוך המשטח. דגמי הדקטון השונים מציגים גוונים ודוגמאות רבות, מה שמאפשר גמישות בבחירה ועשוי להתאים לטווח רחב במיוחד של סגנונות עיצוביים.

על השיש עצמו ניתן להניח סירים חמים כאשר גם רמת השחיקה שלו גבוהה במיוחד. אלו הם יתרונות עצומים לאוכלוסייה הישראלית, הבשלנית ואוהבת המטבח, שגם חיה בסביבה אקלימית חמה במיוחד. למעשה, לא כל שיש יודע להתמודד עם אתגרי החום הגדולים בישראל, אך הודות למקורה של חברת שיש דקטון בארץ חמה ושטופת שמש, הוחדרו לתוך השיש גם תכונות אלסטיות מסוימות, המאפשרות לו להימנע מפיצוצים וסדקים שמקורם בחשיפה לשמש.

גם התחזוקה הקלה של המשטחים נחשבת לבונוס, כאשר כל מה שנדרש מכם הוא תרסיס ניקיון בסיסי ומטלית ניגוב לכל היותר.

האם שיש דקטון יקר? וכיצד חוסכים במחיר?

עם כל מעלותיו הגדולות של הדקטון כמשטח דריכה כמו שיש מדרגות או כמשטח עבודה כמו שיש למטבח, נשאלת השאלה – מהם חסרונותיו? ובכן, קשה להצביע על חסרונות במוצר, אם כי ניתן לשער שמחירו של הדקטון ירתיע חלק מהלקוחות. המוצר עומד בסטנדרטים גבוהים מאוד ולמרות שאיננו יקר ויוקרתי כמו שיש אוניקס או גרניט, מחירו עדיין לא מתקרב לזה של השיש הנפוץ והמקומי כמו אבן קיסר או אבן חברון. באופן כללי, נחשב השיש לטווח מחירי האמצע, שעלותו נעה בין 1,500 ועד כ-3,000 ₪ למ"ר, תלוי בדגם הנבחר וגם בגודל המטבח – בלוקי השיש מתקבלים בייבוא ארצה באורך קבוע של 6 מ"ר ולכן מטבחים שיוכלו להשתמש בכל 6 המ"ר או בכמה שיותר מהם, יקבלו מהקבלן הנחה יפה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!