ההיתרונות של מנוף סל

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מנופי סל משמשים לשליפה של פריטים מתחתית נהר או אגם. הם עשויים בדרך כלל ממתכת, ויש להם סל בקצה שמוריד למים. לאחר מכן מוציאים את הפריט מהמים ומניחים אותו במיכל על גבי המנוף. מנוף סל הוא מכשיר להרמת דברים מתחת לפני המים, כמו ספינות טבועות או אוצר. מנופי סל הם מכונות כבדות המשמשות לטיפול, טעינה, פריקה והובלה של חומרים. זהו סוג של מנוף שמורכב בחזית של משאית או נגרר. למנוף יש סל שמחובר לקצה הזרוע שלו. הזרוע מתנדנדת החוצה ואז אחורה כדי להרים את הפריטים מהאדמה. לאחר מכן הזרוע מתנדנדת בחזרה פנימה ומורידה את הפריטים לתוך הסל. מנוף הסל יכול לשמש למטרות רבות ושונות, כמו העמסת מכולות על ספינות, נשיאת חומרי בנייה והעברת סחורות ברחבי מחסנים.

מה זה מנוף סל

מנוף סל הוא מכשיר המשמש להעברת סחורה מנקודה אחת לאחרת. מכשיר זה יכול לשאת עומסים כבדים והוא גם בטוח לשימוש. זה גם די קל להתקנה ולשימוש. ניתן לחבר את הסל לזרוע מנוף של משאית או לתורן של מלגזה. את המטען, שצריך לשנע, יש להכניס לסל בעזרת מפעיל עגורן או מלגזה. לאחר מכן המנוף מרים את המטען ומעביר אותו בין שתי נקודות, כמו במחסנים או במפעלים. מנוף הסל הוא כלי המשמש להעברת חפצים. זהו סוג של מנוף וניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות. מנוף סל מורכב משני חבלי תיל, אחד מכל צד, עם כלוב או מיכל מחוברים לקצה שבו החבלים נפגשים. החבלים עשויים מפלדה והם תלויים מהתקרה או מהקורה העילית. ניתן להזיז את הכלוב או המיכל למעלה, למטה, הצידה ואפילו הפוך על ידי שימוש בפקדי החבל.

מנוף הסל הוא מכשיר אשר משמש להעברת חפצים כבדים. הוא מורכב ממוט ארוך עם סל בקצהו. האדם האוחז בו יכול לתמרן בקלות את המנוף, והוא משמש לעתים קרובות בבנייה או במפעל. השימוש במנוף הסל קיים עוד מימי קדם והיה בשימוש לראשונה ביוון העתיקה. העיצוב המקורי כלל שני מוטות עם סלים בקצה שנמשכו למעלה בחבלים וגלגלות. כיום, ישנן וריאציות רבות על העיצוב שנוצרו כדי להקל על השימוש, כמו הוספת גלגלים כדי להקל על התניידות או מתן מאפייני בטיחות כדי שאנשים לא ייפגעו אם הם נופלים מגובה רב. מנוף סל הוא מכונה פשוטה בעלת מנגנון הרמה וזרוע ניתנת להזזה. ניתן להשתמש בו כדי להזיז חפצים כבדים בצורה אנכית.

השכרת מנוף סל

השכרת מנוף סל הם סוג של מנוף המשמש בתעשיות הבנייה, הכרייה והשירותים. הם סוג של מנוף עילי המותקן על מסילות וניתן להעביר אותם לאורך המסילות למיקומים שונים באתר העבודה. מנוף סל הוא סוג של מנוף עילי שניתן להשתמש בו להרמה והעברה של משאות כבדים. הם מתוכננים בצורה כזו שהעומס מורם על ידי גלגלת ומערכת כבלים. מנופי סל משמשים לרוב להעמסה ופריקה של מטענים מאוניות. העיצוב הנפוץ ביותר של מנוף סל כולל שני סלים, אחד משני צידי התורן. ניתן להעלות או להוריד את הסלים על ידי חבלים וכבלים המחוברים לתורן או לאלומות קבועות על הקרקע או למעלה באוויר. מנופי סל הם סוג של מנוף המשמש על מנת להזיז חפצים כבדים. ניתן להשתמש בהם במגוון תעשיות, כגון תעשיית הבנייה, תעשיית הספנות ותעשיית הכרייה. מנופי סל משמשים גם להעברת חפצים כבדים שלרוב אינם נחשבים לחלק מתעשיות אלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!