אילו חפצים תוכלו לפנות בלי להזיע?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מכירים את זה שאתם צריכים לעשות סדר? שדי. נמאס. אין כבר מקום לשום דבר, המדפים מפוצצים בציוד, אי אפשר להכניס סיכה, אין ספייס לדברים חדשים שאתם מעוניינים לרכוש וזהו, נמאס. זה הזמן למיין, לסדר, להעיף, למסור ואפילו למכור. מסתבר שיש כזה שירות שנקרא פינוי דירות ואתם יכולים להיעזר בו מבלי להתאמץ יתר על המידה. בשורות הבאות נציג בפניכם אילו פריטים וחפצים ניתן לפנות מבלי להתאמץ, מבלי להזיע, מבלי לשבור את הגב ואולי, כן אולי גם תוכלו אפילו להרוויח על זה כסף.

 

רהיטים ישנים OUT רהיטים חדשים IN

אם אתם נמצאים בתהליך של מעבר דירה, אם אתם בדרך להיכנס לבית שעבר שיפוץ ובכלל, אם בא לכם להתחדש ברהיטים חדשים אבל קודם כל אתם צריכים להיפטר מהישנים

פינוי חפצים הוא שירות שיכול להתאים בול בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאתר חברה מקצועית המתמחה בפינוי דירות ועזבונות. בשלב הבא אחרי הבחירה, תוכלו להסביר לנציגי החברה אילו רהיטים ישנים אתם רוצים לפנות. הציגו בפניכם באיזו קומה אתם מתגוררים, האם מדובר בבניין עם או ללא מעלית וכמה רהיטים יש לכם. השירות כולל פינוי כל סוגי הרהיטים לרבות ספות ומערכות ישיבה דקורטיביות, ציוד למרפסת, כורסאות, פינות אוכל, כסאות מכל הסוגים ועוד.

 

מתחדשים במכשירי חשמל חדשים

אם יש לכם בבית מכשירי חשמל ישנים, הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות זה לנסות לפנות אותם או להיפטר מהם בעצמכם. לא רק שאתם הולכים לבזבז הרבה מאוד זמן, מאמץ ואולי אפילו להפסיד כסף, לא חבל על הגב שלכם? הזמינו שירות פינוי דירות ותוכלו להנות מפינוי יעיל, מהיר ומקצועי. כל שנותר לכם הוא לאתר חברה שתספק עבורכם את השירות ללא מאמץ מבלי להתפשר על שום דבר בדרך.

 

מוצרים לתרומה

במהלך החיים אנחנו נוטים לצבור כל כך הרבה דברים. חפצים שלפעמים אפשר לקרוא לעצמנו אגנרים. באיזה שהוא שלב אנחנו לא עושים שימוש במוצרים האלה, הם תופסים לנו כל כך הרבה מקום. יש כאלה שאפילו יקראו לדברים שהם אספו בשלב מסוים ג‘אנק. אז מה שנחשב למיותר עבור מישהו אחד, פעמים רבות הופך להיות מאוד רלוונטי עבור מישהו אחר. גם שהמוצרים שלכם מיועדים לתרומה, יש מי שיעשה עבורכם את העבודה. יש מי שימיין, יבדוק, יעביר את מה שצריך ולאן שצריך.

 

אז מה היתרונות של שירות פינוי דירות וחפצים, למי הוא מתאים?

  1. חיסכון אדיר בזמן
  2. פחות סחיבות פחות כאבים
  3. נפטרים מכל מה שצריך במינימום מאמץ ואפילו בחינם

 

השירות מתאים עבור כל מי שעובר דירה ורוצה לפנות את הדירה הישנה שלו, עבור מי שעוזב את הארץ ואין לו פתרון אחסון מתאים, עבור אנשים שקיבלו נכס בירושה וצריכים לפנות אותו כמה שיותר מהר ועבור אנשים הסובלים מתופעה הנקראית ”אגרנות כפייתית“.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!