תהליך רישום קבלן שיפוצים

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רישום קבלן שיפוצים הינו תהליך אשר חייב להתבצע על ידי כל מי שרוצה לספק שירותי שיפוצים. קבלן שיפוצים הוא אדם שעושה עבודות לשיפור מצב המבנה. הם אחראים על התכנון, הבנייה והניהול של הפרויקט. שיפוצים נעשים בדרך כלל כדי להעלות את ערך הנכס, לתקן נזקים או להפוך בניין ישן לחסכוני יותר באנרגיה.

תהליך הרישום מפוקח על ידי המועצה המקומית וכולל את השלבים הבאים:

  • על מבקש ההרשמה למסור את פרטיו, לרבות שמו, כתובתו, פרטי התקשרות וכישוריו.
  • יש לספק גם רשימה של כל העובדים שיעבדו בפרויקטים.
  • יש לספק גם רשימת כישורים וניסיון לכל העובדים.
  • יש לשלם אגרת בקשה בשלב זה.
  • ייתכן שהמבקש יצטרך להתייעץ עם המועצה כדי לדון בתוכניותיו לעתיד ולהוכיח את יכולתו לעמוד בסטנדרטים מסוימים.

שיפוצים הם משימה עצומה עבור כל בעל בית. זה יכול להיות תהליך מייאש למצוא את הקבלן המתאים שיספק עבודה איכותית ויעמוד בתקציב. גם תהליך ההרשמה אינו קל, אך ישנם שלבים רבים שתוכל לנקוט כדי להקל על התהליך. ראשית, עליך ליצור קשר עם משרד הממשל העירוני או המחוז שלך ולאשר שהקבלן רשום אצלם. זה יבטיח שהם פועלים על פי כל הכללים והתקנות של המחוז או העירייה שלך.לאחר מכן, עליך לוודא שיש להם ביטוח אחריות לכיסוי נזקים במהלך עבודתם בביתך. כמו כן, כדאי לבקש מהם אומדן כדי שתוכל להשוות אותה להערכות של קבלנים אחרים לפני החתימה על חוזה איתם. תצטרכו לרשום קבלן שיפוצים אם אתם מתכננים לבצע עבודות שיפוץ כלשהן בביתכם. תהליך הרישום הוא פשוט, ואתה לא צריך שום כישורים. אתה רק צריך למלא את הטופס ולשלוח אותו למועצה בתשלום של $150.

אתה נדרש להירשם ב-ROC אם אתה קבלן שיפוצים, אם אתה מבצע שיפוצים בבנייני מגורים, או אם אתה קבלן שמבצע שיפוצים בבנייני מגורים וגם מבצע עבודות בנייה או הריסה. יש להודיע ל-ROC על כוונתך לבצע עבודות שיפוץ לפחות 14 ימים לפני תחילת העבודה. אין להתחיל בעבודות שיפוץ אלא לאחר מתן הודעה זו. ה-ROC יוציא לך מספר רישום לאחר שנמסר לו על כוונתך לבצע עבודות שיפוץ. מספר זה חייב להיות מוצג במקום בולט על כל הציוד וכלי הרכב שבהם אתה משתמש למטרה זו. על מנת לרשום קבלן שיפוצים באונטריו, על הקבלן להיות בעל רישיון תקף שהונפק על ידי משרד העירייה והשיכון.

כדי לקבל רישיון, על המבקש להיות בעל:

  • ניסיון רלוונטי של 5 שנים לפחות
  • התלמדות או תוכנית הכשרה מאושרת
  • לספק תעודת אישור משטרה תקפה
  • לספק עותק של רישיון הנהיגה שלהם
  • ספק הוכחת מגורים באונטריו
  • ספק הוכחה שהם אינם פושטי רגל או תחת מגבלות פשיטת רגל

מידע על רישום קבלן שיפוצים

סעיף זה מספק מידע על רישום קבלן שיפוצים. קבלני שיפוצים נדרשים לרשום את העסק שלהם בעיריית טורונטו. תהליך ההרשמה מתבצע בעיקר באינטרנט ולוקח כ-10 דקות להשלמתו. יהיה עליך לספק את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת אתר. תצטרך גם לספק את השם וכתובת האימייל של איש הקשר שלך. כמו כן, תידרש לספק את שמות כל העובדים שעובדים בחברה שלך וכן את פרטי הקשר שלהם, כולל מספרי טלפון וכתובות דוא"ל. יש עמלה של $200 עבור רישום חברת השיפוצים שלך בעיריית טורונטו. עמלה זו אינה ניתנת להחזר גם אם תחליט לא להמשיך בתהליך הרישום.

רוצים לבצע רישום קבלן שיפוצים לפרטים נוספים לחצו כאן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!