פיגומי אלומיניום ניידים

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פיגומי אלומיניום ניידים

לא בכל פרויקט שכרוך בעבודה בגובה, נדרש מערך שלם של פיגומים לכיסוי כל רוחבו ואורכו של הבניין. ישנן עבודות רבות המבוצעות בגבהים של עד 6 מטרים ובעבודות אלה ניתן להשתמש גם בפיגום נייד. מהו פיגום נייד? לאילו משימות הוא מתאים? מה היתרון של פיגומי אלומיניום ניידים על פני פיגומי מתכת? היכן אפשר להשיג פיגומים ניידים להשכרה ועל מה חשוב להקפיד? את התשובות לשאלות אלו ועוד תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

פיגומי אלומיניום ניידים

 

מהו פיגום נייד?

פיגום נייד כשמו כן הוא, הוא פיגום שאינו מקובע לדבר, לא לקרקע ולא למבנה עצמו, אלא נותר נייד לתנועה חופשית בשטח. המדובר בפיגומים שניתן להקים עד לגובה של 6 מטרים ובעלי רוחב של 2 פלוס מינוס בהתאם לצורך. פיגומים אלה בנויים מקונסטרוקציה של מוטות אופקיים, אנכיים ואלכסוניים, היוצרים קונסטרוקציה חזקה מאוד, יציבה מאוד ועמידה בעומסים גדולים. בראש הפיגום מותקן משטח עבודה עליו למעשה עומדים העובדים ומבצעים את מלאכתם. לאורך הפיגום מותקן סולם לטיפוס מעלה ובתחתיתו מותקנים גלגלים המאפשרים לנייד את הפיגום ממקום למקום במרחב בו הוא מותקן. גלגלים אלה ניתנים כמובן לנעילה ומרגע נעילתם, הפיגום מקובע למקומו ואין חשש לתזוזה בלתי רצויה.

לאילו משימות מתאים פיגום נייד?

פיגום נייד מתאים כאמור לכל משימה שיש לבצע בגובה עם מגבלת גובה מקסימלית של 6 מטרים. כמו כן, הפיגום מתאים למשימות בהן העבודה מבוצעת בצורה טורית ולא מקבילה, כלומר כאשר בכל רגע נתון מבוצעת עבודה במיקום אחד. במקרים בהם מבוצעת עבודה במספר אזורים וחלקי מבנה, מומלץ לבנות רשת פיגומים המאפשרת תנועה לכל אורח ורוחב המבנה בו זמנית. ככלל, פיגומי אלומיניום ניידים משמשים בעיקר לעבודות צביעה, שיקום, שימור ושיפוץ של מעטפת חוץ במבנים פרטיים או מבנים משותפים עד 6 מטרים וכן לעבודות בתוך חללי פנים מוגבהים, בהם הסולם מאבד מיעילותו או הופך למסוכן מדי מכדי לבסס עליו את העבודה.

 

למה דווקא אלומיניום?

לאורך שנים רבות, יוצרו כל הפיגומים מכל הסוגים ממתכת פלדה חזקה. הפלדה היא מתכת חזקה מאוד, אבל גם הכבדה ביותר, מה שהופך את תהליך הבנייה של הפיגום למסורבל, מורכב ויקר וכן מוסיף סיכון משמעותי לעבודה על הפיגום, סיכון שנובע מעומס המשקל של הפיגום על עצמו. זאת ועוד, אחת הבעיות המרכזיות עם פיגומי פלדה היא, שפיגומים אלה שומרים על המבנה שלהם גם כאשר הם נפגעים, מתעקמים מעט או סובלים מדפורמציות. כלפי חוץ נראים פיגומים אלה כתקינים לחלוטין או כמעט תקינים לחלוטין, אך בפועל חוזקם המבני נפגע בצורה משמעותית בגין כל דפורמציה, מכה או עיקום במוטות הפיגום. לעומתם, פיגומי אלומיניום ניידים הם פיגומים חזקים מאוד, יציבים מאוד וקלים מאוד – קל מאוד להוביל אותם, לבנות אותם והמשקל שלהם הופך את משימת הבנייה לקלה יותר וגם מפחית את רמת הסיכון בגין עומס המשקל של הפיגום על עצמו. כמו כן, פיגומי אלומיניום ניידים עשויים ממוטות שכאשר הם מתעקמים, הם מאבדים את המבנה שלהם בצורה קיצונית מה שמוציא כל רכיב פגום מכלל שימוש. המשמעות – בעבודה עם פיגומי אלומיניום, אפשר להסיר את החשש מכך שחלקי הפיגום סובלים מחולשות מבניות – כל חלקי הפיגום חייבים להיות שלמים ומושלמים על מנת שהפיגום יעמוד על תילו. זוהי גם הסיבה שבגינה התקן האירופאי המחמיר לפיגומים, מתמקד בפיגומי אלומיניום ולא בפיגומי פלדה מיושנים.

 

היכן אפשר להשיג פיגומי אלומיניום ניידים?

פיגומי אלומיניום מוצעים היום להשכרה כמעט על ידי כל ספק של פיגומים. ספק שלא מציע פיגומי אלומיניום ניידים הוא ספק שאתם לא רוצים לעבוד איתו, שכן עובדה זו מצביעה על היעדר התקדמות ועדכניות עם הפיתוחים החדשים, שמאפשרים רמה גבוהה יותר של בטיחות. בכל מקרה, בהשכרת פיגומי אלומיניום ופיגומים בכלל, חשוב מאוד לוודא שהפיגום אותו אתם שוכרים עומד בתקן האירופאי המחמיר וכי הפיגום עושה שימוש אך ורק בחלקים מקוריים וייעודיים ונהנה מתחזוקה מקצועית, רציפה ויסודית. ספקי פיגומים אצלם תמצאו פיגומי אלומיניום ידעו בדרך כלל לספק לכם חבילת שירות כוללת, לרבות הובלה של הפיגום, הקמת הפיגום באתר הלקוח על ידי בונה פיגומים מורשה, הדרכה יסודית וכמובן פירוק והובלה חזרה בתום הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!