פיגום נייד למכירה

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תחום פיגומי הבניין דורש מקצוענות בלתי מתפשרת בכמה תחומים המשתלבים בינהם לכדי מטרה אחת, הצבת פיגום בטיחותי ויעיל בלוח זמנים קפדני ובלתי מתפשר. לשם כך דרושה מצוינות.

פיגום נייד למכירה או השכרה

בעבודה עם פיגומים מצוינות היא הרבה יותר ממילה יפה, היא חייבת להיות ערך משמעותי. אם אדם עובד על פיגום הצמוד לקיר חיצוני של בניין בגובה של כמה קומות, הוא חייב לדעת כי הפיגום בטיחותי לגמרי, הוא חייב להיות מסוגל לנוע עליו בחופשיות וללא חשש, כך הוא ועוד כמה עובדים איתו. גם פיגום נייד למכירה או השכרה, חייב לעמוד בקריטריונים המחמירים ביותר של מכון התקנים ומשרד העבודה. התקן האירופאי הוא המחמיר ביותר כשחלק מהחברות הישראליות פועלות על פיו.

פיגום נייד למכירה

מהי מקצוענות?

על מקצוענות באופן כללי נכתבו ספרים רבים. בהקשר של תחום הפיגומים המקצוענות מתבטאת בראש ובראשונה במחוייבות לבטיחות. מהנדסי הבטיחות הם המוסמכים לאשר את תקינותו של פיגום לעבודה ועבודתם נעשית ביסודיות ותנאי סף מחמירים ביותר. מקצוענות מתבטאת גם בניהול לוגיסטי נכון של אנשי מקצוע רבים, כולם בעלי תעודות הסמכה מטעם משרד העבודה, בינהם בונים מקצועיים בעבודה בגובה, מהנדסים, מנהלי עבודה ועוד.

עמידה בלוח זמנים

התקנת פיגום לעבודה חיצונית בבניין, הוא תוצר הקשור בעבודת הפקה רחבה ומורכבת משלב ההתקנה ועד להכשרתו לעבודה בשטח. עמידה בזמנים מדויקים היא אחת הדרישות המחמירות בהפקה כשטעויות בתחום זה הן קריטיות. אי עמידה בלוח זמנים גוררת עיכובים המקשים מאוד על העבודה כולה. למשל בפרויקט חיזוק עמידתו של בניין נגד רעידות אדמה, ברגע שהפיגום הוסר, חייבים להיכנס אנשי מקצוע אחרים לשטח. איחור בפירוק הפיגום מאחר את המשך העבודה והשלמתה בזמן.

חברה המכבדת את עצמה

בטיחות, אמינות, עמידה בלוח זמנים, ניהול לוגיסטי מדויק, מצוינות כערך עליון, כל אלה ועוד, מאפיינים חברת שירות של התקנה, הובלה, מכירה והשכרה של פיגומים לעבודה, חברה המכבדת את עצמה ומבינה את חשיבות ההצלחה בשירות שהיא מעניקה. חברתנו מציבה לעצמה את הסטנדרטים האלה בדיוק. חברה מקצועית ואמינה הדבקה בהוראות המחמירות ביותר של התקן האירופאי. אנו מתמחים בהרכבה, הובלה והתקנה של פיגומי חוץ מכל הסוגים.

פיגום נייד למכירה חזק וקל משקל

פיגום נייד הוא מונומנט הניתן להרכבה בהתאם לצרכים ועל פי דרישות ההגדרה שלו. הוא מורכב על גלגלים המאפשרים את ההתניידות שלו ובכך נמנעים הרכבתו ופירוקו בכל פעם מחדש, דבר החוסך הרבה מאוד זמן. פיגום נייד חייב לשלב שלוש תכונות מרכזיות של חוזק, קלות וניידות. פיגום חייב להיות מספיק חזק ובטיחותי ויחד עם זאת אם יהיה כבד מידי הדבר יקשה מאוד על התקנתו, פירוקו והובלתו. הניידות הופכת אותו לכלי פרקטי ונוח לשימוש.

יתרונות בולטים

לפיגום נייד כמה יתרונות בולטים מאוד. הוא קל להרכבה ופירוק, הוא בעל גלגלים וקל לניוד, פירוקו מאפשר את איכסונו בשטח קטן. מכונית הובלה קטנה כמו טנדר למשל, מספיקה להובלתו מאתר לאתר. פיגום נייד גובהו עד שישה מטרים והוא עשוי מצינורות ברזל קל או אלומיניום. הוא מתאים לעבודה בבניין, לחללים עם תקרות גבוהות, עבודה בצבע, התקנה ותיקון של מערכות חשמל, מזגנים ועוד. מהירות ההרכבה והפירוק היא יתרון משמעותי מאחר ואלמנט הזמן הוא מרכזי וחשוב מאוד בתהליך הבנייה.

פיגום נייד למטרות מגוונות

בפיגומים משתמשים בדרך כלל לעבודה בבניין, חיזוק קירות חיצוניים, צביעה, תיקונים שונים ועוד. פיגומים ניידים טובים גם לצרכים אחרים כמו עבודה בתיאטרון או על במות של מופעי פארק גדולים להתקנת פנסי תאורה גדולים. הניידות וקלות ההרכבה מהווים יתרון מכריע בעבודות על במה. גם סרטי קולנוע ואולפני צילום משתמשים בפיגומים ניידים להרכבה של תאורה ותפאורה. פיגומים קטנים מאוד משמשים לעבודות שונות כמו סידור ספרים בספריות, עיצוב אולמי אירועים ועוד.

חברה המבינה מה טוב ללקוחות

כחברה המעניקה שירות, חשובה לנו מערכת היחסים עם הלקוחות ושביעות רצונם היא לנו ערך עליון. אם יש לך צורך בפיגום נייד, בין אם לפרויקט מקצועי גדול או למטרה פרטית, אנחנו כאן על מנת להקשיב, לייעץ ולתת מענה. לנו הידע והמומחיות על מנת להתאים עבורך את הפיגום המדויק ביותר לצרכיך. לצד המקצועיות הרבה בכל מערך העבודה והלוגיסטיקה המורכבת, אנו מקפידים הקפדה יתרה בכל מה שקשור להתנהלות מול הלקוחות.

פיגום נייד למכירה רק מחברה אמינה
פיגומים קונים או משכירים רק מחברה אמינה ומקצועית. אנו מקפידים על תקן הבטיחות האירופי המחמיר, על שירות אדיב ומהיר, על עמידה בלתי מתפשרת בלוחות זמנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!