פיגום חשמלי נייד

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות תחזוקה שוטפת בבניינים רבי קומות, חיפוי חיצוני, תחזוקת ארובות ודוודים – ישנו סוג אחד של פיגום שיכול לתת מענה הולם למקרים כאלו, והוא לא סופרמן.

פיגום חשמלי נייד

לא כל פיגום מתאים לכל מטרה. ישנם סוגים ספציפיים המותאמים במיוחד עבור מטרות מסוימים. פיגום חשמלי נייד, למשל, מיועד לעבודות תחזוקה בבניינים גבוהים. הפיגום יעיל, בין השאר, לניקיון חלונות בבניינים רבי קומות תוך בטיחות מקסימלית. חשוב להתאים את סוג הפיגום לאופי העבודה הספציפית אותה מבקשים לבצע, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות. פיגום שכזה יעיל מאוד כיוון שהוא לא יכול ליפול, דבר שמהווה סכנה בטיחותית לעובדים ולסביבה.

איך פיגום חשמלי נייד עובד?

הרעיון העומד בבסיסו של פיגום זה הוא פשוט: הפיגום מחובר לגג הבניין באמצעות קורות תילוי ומשקולות או על גבי "טפסנית מעקה" חשוב לוודא כי את הפיגום בודק מפקח בניה מקצועי ואמין. בעבודתו השוטפת הפיגום נע באמצעות כננות על כבלי פלדה שבעזרתם מגיע הפיגום עד לנקודה המבוקשת ושם נעצר להמשך עבודה.

על משטח הפיגום עומד פועל עם ציוד. את הפיגום מרכיבים ומפרקים אך ורק אנשי מקצוע שהוסמכו לכך ואת העבודה בפועל יבצעו פועלים שקיבלו הדרכה מפורטת ומעשית לפני תחילת העבודה, הדבר יבטיח עבודה בטיחותית ויעילה ככל הניתן.

פיגום חשמלי נייד

מאפייני הפיגום

פיגום תלוי לרוב עשוי מאלומיניום קל וחזק, תהליך הרכבתו פשוטה יחסית והוא בעל כושר העמסה מספק. לפיגום תלוי קיימות מערכות אבטחה מתקדמות, כמו למשל מערכת למניעת עומס יתר, מפסק גבול עליון, לוח פיקוד מתקדם הכולל נקודת חשמל וכו'.

יש דגמים המציעים גם מערכת בטיחות משנית שנותנת מענה במקרים של כשל בכננת ההרמה, כבל עבודה ראשי שנקרע מאיזו שהיא סיבה או החלקה במהירות גבוהה מהרגיל. הפיגום כולו הוא מודולארי המתפרק בקלות ובהתאם לצורך ספציפי.

בדיקות שוטפות

הדבר הראשון שיש לעשות הוא לשכור את הפיגום מחברה אמינה ומקצועית המתמחה בכל סוגי הפיגומים, כך ניתן יהיה להיות בטוחים שהתקנת הפיגום נעשה כהלכה והוא מאושר ובטיחותי לשימוש, בפרט אם הוא עומד תחת התקן האירופאי המחמיר ביותר. בנוסף, על מנת להבטיח עבודה שוטפת תוך צמצום פגיעות וסכנות בטיחות, יש לערוך בדיקות בטיחות לפיגום.

אחת לשישה חודשים על הפיגום לעבור בדיקת בטיחות מקיפה ובמקרה של גילוי תקלות כלשהן יש לתקנם באופן מידי.

זמן, נוחות ובטיחות

זמן – זה לא סוד שזמן זה כסף וכסף זה זמן. שימוש בפיגום תלוי יחסוך לך זמן יקר, שהרי העלאת הפיגום והורדתו נעשית באמצעות מערכת חשמלית, דבר נחוץ בפרט כשמדובר בעבודות תחזוקה שוטפות. נוחות – שימוש בפיגום החשמלי מהווה פתרון יעיל למקרים בהם העבודה מתבצעת במקומות אשר לא ניתן להגיע אליהם באמצעות פיגום רגיל.

דבר נוסף, תזוזת הפיגום נעשית, כאמור, באמצעים חשמליים ולא בשימוש בידיים. בטיחות – קיימות מערכות בטיחות שונות המצמצמות את איומי הבטיחות.

פיגום נייד חשמלי

כאשר אתם צריכים לבצע עבודות בנייה בבניין רב קומות, כמו למשל חיפוי חיצוני לקירות הבניין, ישנו פיגום מיוחד אשר יכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר לצורך ביצוע עבודות אלו – פיגום נייד חשמלי.

לאיזה שימוש מיועד פיגום חשמלי נייד

פיגום חשמלי נייד הינו פיגום אשר אינו מתאים לכל עבודת בניין, ישנם עבודות מסוימות אשר על מנת שתוכלו לבצע אותם תצטרכו להשתמש בפיגום חשמלי נייד, פיגום חשמלי נייד הינו פיגום אשר יכול להתאים עבורכם לכל עבודות התחזוקה בבניינים הגבוהים, פיגום חשמלי נייד הינו פיגום אשר יכול להיות יעיל מאוד עבורכם כאשר אתם מבצעים עבודות כאלו, בנוסף אתם יכולים לבצע עם פיגום חשמלי נייד ניקיון חלונות בבניינים גבוהים, ועוד.

מה חשוב לפני שבוחרים פיגום חשמלי

כאשר אתם מבצעים עבודת בנייה מסוימת חשוב לבדוק איזה סוג של פיגום יתאים לכם ככל האפשר לעבודה הנדרשת שלכם, חשוב לתאם את הפיגום לסוג העבודה על מנת שלא תחוו בעיות בזמן העבודה, כאשר עולים על פיגום נייד חשמלי על מנת לבצע עבודות בגובה רב, חשוב מאוד לעשות זאת תוך שמירה על כל כללי הבטיחות הקיימים, פיגום חשמלי נייד יכול להיות פיגום מעולה לעבודה במידה והוא מתאים לסוג העבודה הנדרשת לכם.

חשוב לבדוק את החברה ממנה תשכירו את הפיגום

כאשר אתם מעוניינים לרכוש פיגום חשמלי נייד חשוב מאוד שתבדקו האם החברה ממנה אתם משכירים הינה חברה מספיק אמינה על מנת שתשכירו ממנה פיגום חשמלי נייד, חשוב שהחברה תהיה מקצועית וכן בעלת ניסיון בכל נושא הקשור לפיגומים, דבר זה יוכל לגרום לכם להיות בטוחים ככל האפשר כי הפיגם אותו אתם שוכרים הינו פיגום אשר עומד בכל התקנים וכי הוא הינו עומד בכל כללי הבטיחות הנדרשים לפיגומים.

בדיקת פיגומים

על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הפיגום אותו אתם משכירים הינו בטיחותי ומקצועי ככל האפשר, לשוב שתבדקו מול החברה ממנה אתם שוכרים את הפיגום חשמלי נייד, האם הפיגומים בחברה עוברים בדיקה אחת לכמה חודשים על פי התקן הנדרש לכך, וכן במידה והפיגומים נמצאים לא בטיחותיים האם הם מבצעים את הנדרש מהם על מנת להבטיח כי הפיגום יעבור בדיקה, וכן יבצעו טיפול לכל התקלות אשר נמצאו בפיגום, דבר זה הינו חשוב ביותר על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי כאשר אתם עולים על הפיגום חשמלי נייד לא נשקפת לכם סכנה.

מהו היתרון בשימוש פיגום חשמלי נייד

כאשר אתם משתמשים בפיגום חשמלי נייד לעבודה הנדרשת שלכם אתם יכולים לחסוך המון זמן עבודה, זאת מכיוון שפיגום חשמלי נייד הינו פיגום תלוי, כאשר אתם מעלים או מורידים את הפיגום אתם עושים זאת על ידי חשמל, דבר זה חוסך מכם זמן רב של עבודה, יתרון נוסף בפיגום חשמלי נייד הוא כי כאשר ישנם מקומות מסוימים אשר אין לכם שום דרך להגיע אליהם דרך פיגום רגיל תוכלו לעשות זאת ללא בעיה בעזרת פיגום חשמלי נייד, בנוסף לפיגום חשמלי נייד קיים יתרון נוסף, קיימת בו מערכת בטיחות מעולה אשר מצמצמת באופן משמעותי את סיכון הבטיחות כאשר אתם עולים על הפיגום.

סיכום

חברת זקיף פיגומים הינה חברה בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום, בנוסף זקיף פיגומים הינה חברה אשר מתעסקת שנים בכל תחום הפיגומים, וכן יכולה להעניק לכם שירות של פיגום חשמלי נייד אשר עומד בכל התקנים ובכל כללי הבטיחות.

במידה ואתם מעוניינים בפיגום חשמלי נייד, אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל ייעוץ והכוונה.

לאן לפנות עכשיו?

חברת פיגומים מתמחה במכירה והתקנת כל סוגי הפיגומים, גם פיגומים חשמליים ופיגומים העומדים תחת התקן האירופאי המחמיר ביותר. לקנייה או השכרת פיגום – נציגינו ממתינים לפנייתך כעת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!