עבודות סנפלינג שיקום מבנים

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עבודות שיקום מבנים הן עבודות המבוצעות בעיקרן על גבי מעטפת החוץ של המבנה. בשנים האחרונות, יותר ויותר פרויקטים של שיקום מבנים עוברים ממודל עבודה על גבי פיגומים סמוכי קרקע או פיגומים מעוגנים לקיר המבנה, למודל של עבודות סנפלינג שיקום מבנים. למעבר זה יש השלכות משמעותיות על מורכבות הפרויקט, העלויות שלו ומשכו, אם כי ביצוע עבודות שיקום באמצעות מודל הסנפלינג, דורש רמת מיומנות גבוהה מאוד של אנשי המקצוע כמו גם רמה גבוהה מאוד של ציוד גלישה לניוד עובדים, ציוד וחומרי גלם על גבי מעטפת החוץ של המבנה.

 

מה זה שיקום מבנים?

שיקום מבנים הוא תחום בענף הבניין, העוסק בעיקר בחידוש ושיקום של מעטפת החוץ של המבנה. במסגרת פרויקט שיקום טיפוסי מבוצעות עבודות מגוונות כמו תיקון/ החלפה/ איטום/ חיזוק של חיפוי חוץ, טיח חוץ וצבע חוץ, איטום סדקים, תיקון סדקי עומק, חיזוקי פלדה, תיקון פגמי בטון וברזל, תיקוני שלד, איטום מבנה וכדומה. עבודות אלה מבוצעות כמובן בין שמים וארץ ולכן מחייבות שימוש בפלטפורמה עליה יכולים לנוע העובדים ולבצע את עבודתם. באופן מסורתי, נעזרו קבלני השיקום בפיגומים סמוכי קרקע או פיגומים המעוגנים לקיר המבנה, אלא שפיגומים אלה יוצרים השלכות משמעותיות על מורכבות הפרויקט, העלות שלו ופרק הזמן הנדרש להשלמתו. בהתאם לכך, פתוח בשנים האחרונות התחום של עבודות סנפלינג שיקום מבנים.

 

מה כוללות עבודות סנפלינג שיקום מבנים?

ובכן, סנפלינג של המרכז לעבודות סנפלינג היא טכניקה של גלישה על גבי קונסטרוקציות מבניות, החל מהר או צוק תלול וכלה במבנה הנדסי. בתחום הספורטיבי מדובר בעיקר על גלישה של גולש בודד, אלא שבתחום הבניין, על הגולש להגיע לכל נקודה במעטפת החוץ של המבנה כשבאמתחתו כל הציוד, כלי העבודה וחומרי הגלם הנדרשים לו לביצוע העבודות. לשם כך, נעשה שימוש בציוד גלישת סנפלינג ייעודי, המאפשר גם נשיאה של אנשי המקצוע וגם נשיאה של הציוד הנדרש לצד העובד. כמו כן, צורת עבודה זו מחייבת רמת מיומנות גבוהה, שליטה מלאה באומנות הסנפלינג מעבר כמובן, לרמה המקצועית בתחום הבנייה.

 

למה דווקא סנפלינג?

עבודות סנפלינג שיקום מבנים, נחשבות למודל הביצוע היעיל, הזול והמהיר ביותר ולא פחות חשוב מכך, אולי אף יותר, גם הבטוח ביותר. באמצעות מודלים של פעילות סנפלינג על גבי מבנים, ניתן לבצע כיום את כל סוגי עבודות השיקום הנדרשות למעטפת החוץ של המבנה ללא הצורך בהקמת פיגומים ומבלי שצריך להעמיס על המבנה את משקל ועומס הפיגומים עצמם, מה שיכול לכשעצמו ליצור סיכון ונזק למבנה שמלכתחילה זקוק לשיקום. הקלות בה ניתן לפרוש מערך סנפלינג והמהירות בה ניתן לנוע על פני מעטפת החוץ של המבנה בכמה נקודות במקביל, מאפשרות להשלים פרויקטים של שיקום מבנים בפרק זמן קצר יותר ובעלויות כוללות נמוכות יותר באופן משמעותי ביחס למודל הפיגומים המסורתי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!