כמה עולה החלקת בטון?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ריצוף בטון הופך בשנים האחרונות לאחד מפתרונות הריצוף האהובים והמבוקשים ביותר במסגרת פרויקטים של בנייה ועיצוב בתים פרטיים ולא בכדי. רצפת בטון מוחלק היא רצפה חזקה מאוד, אטומה לרטיבות ולחות, חלקה ואחידה ללא חריצים וכזאת שמעניקה נופך עיצובי יוצא דופן אותו לא ניתן להשיג באף פורמט אחר של ריצוף, לרבות ריצוף שיש או קרמיקה. העניין הוא, שלא מדובר בטכניקת ריצוף זולה. אם אתם רוצים לקבל את החלטת הריצוף שלכם על בסיס מחיר בלבד, בטון מוחלק הוא לחלוטין לא הפתרון בשבילכם, אלא שמחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר היחיד שצריך להכריע את גורל הרצפה שלכם ולכן בשורות הבאות ננסה לענות על השאלה כמה עולה החלקת בטון ועד כמה כדאית ההשקעה.

 

אז כמה זה עולה?

ובכן, את השאלה כמה עולה החלקת בטון עם מרכז הבטון הישראלי אפשר להפריד למספר אופציות הקיימות בשוק. הראשונה שבהן היא יציקת רצפת בטון מוחלק, כלומר בניית רצפת בטון חדשה לחלוטין והחלקתה ובמקרה כזה אתם יכולים לצפות למחיר שנע בין 150 ועד 350 שקלים למ"ר רצפה. אם יש לכם כבר רצפת בטון ואתם פשוט רוצים לבצע החלקה חוזרת שלה, העלות תהיה מספר עשרות בודדות של שקלים עבור כל מ"ר רצפה והיא תתבצע ללא מכונה, אלא בצורה ידנית בלבד. החלקת בטון עם מכונה (הליקופטר), כבר תעלה לכם 20 עד 50 שקלים למ"ר. אם אחרי עשורים של שימוש ברצפת הבטון שלכם אתם רוצים לחדש את שכבת ההגנה שלה, קרי שכבת הסילר, עלות מריחת סילר לרצפת בטון תעלה לכם בין 30 ל-80 שקלים למ"ר.

אם אתם כעת שוקלים את האפשרויות לרצף את ביתכם החדש או להחליף את הריצוף הקיים, העלות שמעניינת אתכם מן הסתם היא העלות של יציקת בטון מוחלק. כפי שניתן לראות לא מדובר בפתרון זול במיוחד, אבל גם לא בפתרון יקר כלל וכלל. בטון מוחלק עולה פחות מריצוף שיש אותנטי וניתן להשוות את המחיר שלו גם לסוגים מסוימים של ריצוף קרמיקה. ישנם כמובן ריצופי קרמיקה זולים יותר, אך הערך המתקבל בסופו של דבר הוא שונה לחלוטין ואם אתם רוצים ריצוף אחיד, ללא חריצים, חזק ועמיד לאורך זמן, רצפת בטון מוחלק היא בהחלט האופציה הנכונה עבורכם, במיוחד אם אתם רוצים ליצור עיצוב מיוחד ויוצא דופן.

 

החלקה של בטון קיים

אחרי שאמרנו את זה, ישנה גם האופציה של החלקת בטון קיים ואת התשובה לשאלה כמה עולה החלקת בטון קיים כבר נתנו קודם לכן. פרוצדורה זו יכולה להתאים למבנים בהם יש כבר רצפת בטון שלא עברה מעולם החלקה, או כאשר אתם רוצים לחדש את ההחלקה של רצפת בטון ישנה במיוחד או רצפת בטון שנפגעה בגלל הזנחה וחדירת מים לאורך תקופה ארוכה, באופן שפגע מאוד במרקם שלה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!