התקנת פאנלים סולאריים: האם זה מומלץ? וחסכוני?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כעת אנו מסוגלים לבנות מערכת סולארית משלנו בנוחות של הבית שלנו. פאנלים סולאריים קיימים כבר זמן מה והם תמיד שימשו להנעת חשמל לבתים, אך כעת הם משמשים גם לחימום מים ואפילו לבישול. המערכת הסולארית לבניין היא עיצוב המשתמש באור טבעי כדי להפעיל את הבניין. סוג זה של עיצוב הוא הטוב ביותר עבור מבנים מסחריים, שכן ניתן להשתמש בו באופן שמפחית את הצורך בתאורה מלאכותית. בעיצוב מסוג זה החלונות ממוקמים בזווית כך שיתפסו את מירב אור השמש במהלך היום. הצורה של כל חלון תשתנה גם בהתאם למקום שבו הוא ממוקם בבניין. לדוגמה, אם זה על קיר הפונה לצפון, אז זה יהיה מלבני יותר מאשר אם זה על קיר הפונה דרומה.

מערכת סולארית לבניין

מזה זמן רב, אדריכלים מתכננים מבנים מתוך מחשבה על השמש. בעבר, משמעות הדבר הייתה כיוון מבנים לכיוון דרום או מערב לחשיפה מרבית לאור יום. זה כבר לא נחוץ מכיוון שאנו יכולים להשתמש כעת בפאנלים סולאריים לייצור חשמל וחימום מים לבתים שלנו. פאנלים סולאריים הופכים פופולריים יותר באדריכלות בגלל היעילות והעלות-תועלת שלהם.

מערכת השמש היא מערכת בנייה חדשה אשר תוכננה להפוך את תהליך הבנייה ליעיל יותר, ידידותי לסביבה ובמחיר סביר. המערכת משתמשת במודולים מוכנים להרכבת מבנים העשויים מחומרים בני קיימא. ניתן להרכיב את המודולים תוך שעה וניתן לעשות בהם שימוש חוזר ליצירת סוגים שונים של מבנים. בניינים יכולים להיות בני קיימא וידידותיים יותר לסביבה על ידי אימוץ אנרגיה סולארית. פאנלים סולאריים הם הדרך הנפוצה ביותר להפקת חשמל סולארי. המערכת הסולארית הינה שיטת בנייה חדשנית המשמשת בבניית בתים ומבנים נוספים מאז שנות ה-70. מערכת השמש היא פיתוח של הכיפה המונוליטית, והיא משתמשת בסדרה של כיפות מחוברות זו לזו כדי ליצור מבנה גיאומטרי מורכב.

התקנת פאנלים סולאריים

התקנת פאנלים סולאריים על גג בבניין משותף היא דרך מצוינת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך. פאנלים סולאריים מורכבים מתאי פוטו-וולטאיים המשתמשים בקרני השמש לייצור חשמל. ניתן להרכיב פאנלים סולאריים על גגות, שזו האפשרות הפופולרית ביותר, או להניח אותם על הקרקע. אפשרות ההרכבה הקרקעית מושלמת לעסקים עם גגות גדולים שאינם יכולים להכיל פאנלים סולאריים.

פאנלים סולאריים הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר אנשים מבינים את היתרונות של התקנתם בבתיהם. אבל לפני שאתה מחליט להתקין פאנלים סולאריים, יש הרבה לשקול:

  • כמה זה יעלה?
  • איזה גודל עלי להתקין?
  • איך אני מממן את ההתקנה?
  • מה קורה אם הגג שלי זקוק לתיקון בעתיד?
  • כיצד אוכל לתחזק את מערכת הפאנלים הסולאריים החדשה שלי?

פאנלים סולאריים נהדרים לסביבה מכיוון שהם מייצרים חשמל ללא שימוש בדלק מאובנים. ופאנלים סולאריים הם גם נהדרים עבור הארנק שלך כי הם יכולים לעזור לך לחסוך הרבה כסף על חשבונות החשמל שלך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!