האם בשביל עבודות איטום צריכים פיגומים?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות איטום הן סוג של קונסטרוקציה שנועדה למנוע ממי הגשמים והשלג לחדור למבנה המבנה. הם מיוצרים על ידי הנחת לוחות אופקיים, הנקראים בלטות, על גבי קיר או גג כדי ליצור אטימה אטומה. המטרה העיקרית של עבודות איטום היא למנוע כניסת מים למבנה. עם זאת, ישנם גם יתרונות רבים אחרים. זה מונע מהעיבוי בתוך הקירות לטפטף למטה וגם עוזר בשמירה על בקרת אקלים פנימית על ידי שמירה על רמות לחות נמוכות. עבודות איטום נפוצות בענף הבנייה. לרוב הם עשויים מבטון, פלדה או פלסטיק ויש להם מגוון שימושים.

עבודות איטום נפוצות בענף הבנייה

עבודות איטום נפוצות בענף הבנייה. לרוב הם עשויים מבטון, פלדה או פלסטיק ויש להם מגוון שימושים. עבודות מסוג זה ניתן למצוא במדרכות, בחניונים, בכבישים ובגשרים, במנהרות וכו'. עבודות איטום הן סוג של עבודה הנעשית על מנת להבטיח את תקינותו המבנית של בניין. הם אחד החלקים החשובים ביותר בבנייה, ולעתים קרובות הם דורשים מיומנויות גבוהות. בחלק זה נלמד כיצד התפתחו עבודות האיטום עם הזמן וכיצד נעשה בהן שימוש בענף הבנייה של ימינו.

עבודות האיטום הראשונות פותחו על ידי הרומאים ובהמשך על ידי המצרים והיוונים. הם היו עשויים מתערובת של חימר, קש, חול וטיט. לאחר מכן כוסו הלבנים בטיח או טיט על בסיס סיד ולאחר מכן יוחלקו לתוספת עמידות וגם לאסתטיקה. בנוסף לכך, בכמה מבנים עתיקים היו משקופי עץ או אבן ששימשו להחזקת רעפים במהלך הבנייה אשר שימשו גם כאטמים לחיזוק עבודות איטום הן יותר מסתם שירות, הן אומנות. זהו תהליך של איטום מסמך בשעווה או בחומר אחר כדי להפוך אותו לעמיד ועמיד למים. תהליך זה קיים במשך מאות שנים והוא נמצא בשימוש עד היום.

השימוש בעבודות איטום

השימוש בעבודות איטום בעבר הוגבל בעיקר לשימוש בשעווה, שנמרחה על הנייר או הפרגמנט שצריך לאטום ולאחר מכן חיממה אותה לפני שניתן היה ליישם אותה על המסמך. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה, אנשים החלו להשתמש בחומרים שונים כמו פולימרים ופלסטיק, כמו גם בשיטות חדשות כמו הדפסת תלת מימד. העלייה בפופולריות של עבודות איטום הביאה לכך שחברות חדשות רבות מציעות שירות זה ללקוחות בכל רחבי העולם.

עבודות איטום הן סוג הבנייה הנפוץ ביותר בבריטניה. הם משמשים לבנייה, תיקון ושינוי מבנים. השימוש בעבודות איטום אינו מוגבל רק לתעשיית הבנייה אלא גם בשימוש בתעשיות אחרות כמו חקלאות, כרייה, נפט וגז, תחבורה וייצור.

ניתן לחלק את עבודות האיטום למספר קטגוריות בהתאם לייעודן:

  • איטום על ידי טיט או מלט (למשל, לבנים)
  • איטום על ידי דיוס (למשל, לוחות בטון)
  • איטום באמצעות בטון (למשל, סכרי בטון)
  • איטום על ידי קשירה (למשל, כלונסאות עצים)

נעשה שימוש בעבודות איטום כאשר תכולת הלחות באדמה גבוהה מדי ויש צורך לייבש אותה. זה נעשה על ידי כיסוי הקרקע בשכבת חימר דקה ולאחר מכן מריחת שכבת חול על גביה. התהליך כולל חפירת תעלות, מילוין באדמה, ולאחר מכן כיסוין בשכבות של חימר, חול או חצץ. לאחר השלמת תהליך זה, חשוב להשאיר מעט מרווח בין שכבות הקרקע כדי שהאוויר יוכל לעבור דרך הקרקע. נעשה שימוש בעבודות איטום כאשר תכולת הלחות באדמה גבוהה מדי ויש צורך לייבש אותה. זה נעשה על ידי כיסוי הקרקע בשכבת חימר דקה ולאחר מכן מריחת שכבת חול על גביה.

יש לכם בעיות איטום בבית? או רוצים לקבל עוד מידע על איטום ומה מומלץ לעשות ביקרו באתר שלנו מרכז האיטום הישראלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!