דוח חברה – כל חברה והזמן שלה

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

על חברות בע"מ קמות מספר חובות שעליהן לעמוד בהן, בין היתר הן מחויבות בתשלום אגרה לרשם החברות, להגשת דוחות לרשויות המס ובהגשת דו"ח שנתי לרשם החברות. אותו דו"ח חברה נועד כדי לעדכן את הפרטים לגבי החברה – מיהם הדירקטורים של החברה, מהי כתובתה ומיהם מחזיקי המניות בה. כיצד מגישים את הדו"ח ומי חייב להגיש אותו? הכנו עבורך מדריך מקוצר.

מי צריך להגיש דו"ח חברה?

מי שמחויבת להגיש דוח חברה שנתי היא כל חברה שהתאגדה ורשומה בישראל. הגשת דו"ח חברה פרטית הנה לרשם החברות, כדאי לדעת גם שחברות ציבוריות חייבות בהגשת הדו"ח. מועד הגשת הדו"ח הוא 14 ימים לאחר קיום האסיפה השנתית, אם החברה לא קיימה אסיפה כזו היא תגיש דוח חברה 14 ימים לאחר הגשת הדוחות הכספיים לבעלי המניות.

כיצד מגישים את הדו"ח

עוד לפני שמגישים דוח חברה יש למלא טופס 5 שנקרא גם טופס מורשה לדווח. זהו הטופס הראשוני בו יש למלא את כל הפרטים הבסיסיים, בהם שם בחרה, מספר החברה, דרכי יצירת הקשר ומיהו האדם הממונה והמורשה על ידי החברה להגיש את הדו"ח.

כל דו"ח חברה פרטית מחויב בעדכון שנתי האם היו שינויים במהלך השנה בחברה באספקטים שונים. יש לעדכן אם היו שינויים בהרכב הדירקטוריון, אם היה שינוי בצורה בה מחזיקים את המניות בחברה, מהי זהות מחזיקי המניות ואם השתנתה, מהם פרטי רואה החשבון של החברה ועוד. השלב האחרון של הגשת הדו"ח הוא אימות החתימה על ידי עורך דין או רואה החשבון של החברה והדירקטור של החברה. כמו כן, בנוסף על הגשת הדו"ח יש לשלם את האגרה השנתית לרשם החברות.

ואם מאחרים בהגשת הדו"ח או לא מגישים אותו כלל?

חברה שלא תעמוד בדרישות רשם החברות ולא תגיש דוח חברה אחת לשנה במועד המקובל תהיה חשופה לסנקציות מטעם רשם העמותות. בעלי המניות יהיו חשופים גם כן לסנקציות, אך הדבר המשמעותי שאמור להטריד את בעלי החברות הוא שהחברה תחשב כחברה מפרה. המשמעות של חברה מפרה היא שלא יבוצעו פעולות מטעם רשם העמותות לאותה החברה, אלו יכולות להיות פעולות של שינוי שם או שינוי תקנון, רישום שעבודים או רישום משכון לטובת החברה. מה שצריך להדאיג את החברות עוד יותר הוא שניתן להטיל נגדן סנקציות נוספות כמו הליכי הוצאה לפועל, לרבות עיקולים וסנקציות כספיות כלפי דירקטורים.

האם קבלן פיגומים מחויב בהגשת דוח חברה?

כל חברה, לרבות קבלן פיגומים שמשכיר את הציוד שלו לאחרים, חייב בהגשת דוח חברה אחת לשנה. הגשת דו"ח חברה פרטית של פיגומים אינה שונה במקרה זה, ובחרה מחויבת בהצגת דוח שנתי ובו כל התנאים הרשומים על ידי רשם החברות, כמו גם עדכון הפרטים השונים.

אנו חיים בעידן מהיר בו הכול נעשה אונליין, כיום ניתן לבצע את הדיווח באמצעות אתר האינטרנט של רשם החברות, למעשה בלחיצת כפתור ניתן להגיש את הדו"ח ולשמור על התנהלות תקינה שחוסכת זמן, משאבים והכי חשוב – סנקציות. מי שיבצע את ההגשה הוא מוסמך מטעם החברה או עורך דין או רואה חשבון המתמחה בתחום זה ויש לו ניסיון בהגשות אונליין.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!