פיגום אלומיניום יד 2 למכירה

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אומנם הדעה הרווחת היא שחדש זו תמיד הבחירה הנכונה אך כאשר בודקים זאת לעומק, בתחומים רבים דווקא ההיפך הוא הנכון. גם כאשר מדובר בקניית פיגומים לא חייבים להוציא הון תועפות על פיגומים חדשים, גם פיגום אלומיניום במכירת יד שנייה יכולים לעשות עבורנו את העבודה.

פיגום אלומיניום יד 2 למכירה – לעשות עסקה חכמה

כל פרויקט בנייה דורש מאיתנו הרבה מאוד תכנון ובעיקר דורש מאיתנו השקעה כספית לא מבוטלת. כמובן שבסוף התהליך הרווח אמור להיות רווח משמעותי אבל חשוב לעשות החלטות חכמות בדרך כדי שהרווח יהיה אפילו גדול עוד יותר. כשזה מגיע לנושא בטיחות אין מקום לשיקולים של חיסכון וכמובן שאף מנהל פרויקט שמכבד את עצמו לא יחסוך כסף כדי לחסוך בבטיחות אבל אם מישהו חושב שפיגומים יד שנייה הם פחות בטוחים או פחות איכותיים אז יש לו טעות מרה בידו.

פיגום אלומיניום יד 2 למכירה

פיגום אלומיניום יד 2 יכול להיות מצוין עבורכם –

גם אם לא מדובר בפיגומים שמגיעים מהניילונים כמו שאנחנו הישראלים אוהבים להגיד. אם הפיגומים מספיק חזקים, מספיק איכותיים ומספיק יציבים הם בהחלט יכולים לשמש אתכם ואת הפועלים שלכם בדרך לפרויקט גדול ומוצלח ולא תמיד מה שחדש הוא בהכרח הטוב ביותר. יש לכם כל כך הרבה הוצאות בדרך עד סיום הפרויקט ולכן אם אתם יכולים לחסוך במחיר ובמקביל לא לחסוך באיכות זו החלטה נכונה וזה בדיוק מה שקורה עם פיגומי האלומיניום שתוכלו לרכוש מאיתנו.

בטיחות גבוהה, מחיר נמוך – הדרך שלכם לחסוך ולהרוויח בגדול פיגומים בהחלט יכולים להיות פיגומים יד שנייה וגם להיות איכותיים וחזקים, כאלו שיעניקו לכם ביטחון ושקט נפשי במהלך הבנייה שלכם. פיגומים יד 2 זו למעשה הדרך שלכם להתייעל מבחינה כלכלית ולשמור את הכסף לדברים אחרים שיכולים כמובן גם לשפר את רמת הבטיחות אצלכם באתר הבנייה. עצם העובדה שאתם מתייעלים וחוסכים בעלויות לא אומרת בהכרח שאתם חוסכים בבטיחות, מדובר בסך הכול בצעד נבון מאוד מצדכם, צעד שגם מונע מכם חור בכיס וגם מקרב אתכם עוד קצת לעבר הצלחת הפרויקט הגדול שלכם.

פיגומי אלומיניום – חזקים, יעילים ובמחיר מצוין

מי שטרם לקח על עצמו פרויקט בנייה גדול אינו מבין את כמות ההוצאות שיש בדרך ובטח לא מודע לכמות ההחלטות שצריך לקחת עד שרואים את הבניין או המבנה עומד כמו שחלמנו. אחת ההחלטות החשובות ביותר היא סוג הפיגומים שנבחר עבור העובדים שלנו ובהחלט אפשר לומר שפיגומי אלומיניום זו בחירה חכמה שמסדרת לנו פיגומים גם יציבים, גם קלים לפעול ובנייה, גם חזקים וכמובן גם מוצעים לנו במחיר שווה לכל כיס. אם אתם מחפשים פיגום אלומיניום יד 2 למכירה הגעתם למקום הנכון כי אצלנו תוכלו ליהנות מאיכות מקסימאלית ומחיר מינימאלי.

במהלך השנים מיצבנו את עצמנו כחברה מקצועית ואמינה אשר מתמחה במכירה והתקנה של כל סוגי הפיגומים, לרבות כמובן פיגומי אלומיניום. אם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה אל תיקחו סיכונים מיותרים ותבחרו בנו עבור הבטיחות של העובדים שלכם.

פיגומים מסוגים שונים ניתן לרכוש גם מיד שנייה ולחסוך בכך משמעותית בעלויות. אם יש לך צורך בהעברת פיגום ממקום למקום, שימוש בפיגום נייד הוא הפתרון עבורך החוסך לך זמן ומייעל את העבודה.

פיגום נייד למכירה יד 2

פיגום נייד הוא פיגום המיועד לעבודה במקומות הנפרשים על פני שטח גדול ובהם יש צורך להעביר את הפיגומים ממקום למקום. במקרים כגון אלו, פיגומים רגילים יאלצו אותך לפרק ולהקים את הפיגומים בכל פעם מחדש בעת שינוי המיקום. פיגום נייד למכירה מיד שניה יהפוך את העבודה שלך לקלה ויעילה הרבה יותר ויחסוך לך זמן רב. פיגום נייד קל לבנייה ולהעברה ממקום אחד למשנהו. תהליך העבודה הופך קל ויעיל יותר וחוסך משמעותית בזמן העבודה הנדרש לסיום הפרויקט.

פיגומים ניידים לכל סוג עבודה

פיגום נייד למכירה יד 2 חוסך זמן רב וכן כסף. הוא משמש טייחים,קבלן פיגומים שיפוצניקים, אנשי תחזוקה, צבעים ועוד. הפיגום הנייד מייעל את העבודה עבור אנשי המקצוע הנדרשים לעבוד בגבהים. אם יש לך צורך תדיר בפיגומים, פיגום נייד הוא הדרך הטובה ביותר עבורך לחסוך כסף וליהנות מפיגומים איכותיים העומדים בדרישות התקן האירופאי המחמיר. פיגומים ניידים עשויים לרוב אלומיניום או פיברגלס המאפשרים להעבירם בקלות מנקודה לנקודה – מה שהופך אותם אפילו ליותר משתלמים.

אלומיניום או פיברגלס

אם יש לך צורך בפיגום נייד למכירה מיד שניה כדאי לדעת כי פיגום מסוג זה עשוי לרוב מאלומיניום או מפיברגלס וזאת מהסיבה הפשוטה כי מדובר בחומרים בעלי משקל קל המאפשרים העברת הפיגום ממקום למקום בקלות רבה. למרות היותם קלים, מדובר בחומרים קשיחים ועמידים במיוחד המספקים בטיחות מקסימלית לעובדים עליהם בכל עת. בשעה שפיגומים רגילים עשויים פלדה הנוטה להעלות חלודה ומקשה על העברתם ממקום למקום וכן על התקנתם ופירוקם, פיגום נייד קל להרכבה ושימוש.

כל היתרונות בפיגום נייד

פיגום נייד למכירה מיד שניה העשוי אלומיניום או פיברגלס עמיד יותר מחומרים אחרים ולכן גם חסכוני בכסף. החומרים העמידים מונעים מהם להיות רגישים לפגעי מזג האוויר ולכן אינם מעלים קורוזיה. פיגום העשוי פיברגלס מהווה אופציה בטוחה יותר שכן הוא אינו מעביר זרמים חשמליים ובעת עבודה עם חשמל מקטין את הסיכון בפגיעה ממכות חשמל. פיגומים ניידים יד 2 מומלץ לרכוש מחברה אמינה ומקצועית בעלת ניסיון במכירה של כל סוגי הפיגומים לרבות פיגום נייד יד 2, פיגום ממוכן ופיגום זקפים.

פיגומים לכל מטרה

אם יש לך צורך בפיגומים לכל סוג עבודה, חברת "פיגומים" היא הכתובת שלך. לחברה ניסיון וידע רב במכירה והתקנה של כל סוגי הפיגומים וכן פיגומים יד 2 כולם עומדים בתקנים אירופאים מחמירים. זה הזמן ליצור קשר עם אנשי המקצוע שלנו באתר או בטלפון – וליהנות משירות מקצועי ואמין ויחס אישי וקשוב. נציגינו ממתינים לפנייתך כעת.

חיבור כלי העבודה לאביזרי הבטיחות

אחד היתרונות של התייעצות עם יועץ בטיחות לפני עבודות סנפלינג בגובה בא לידי ביטוי בהיכרות עם השימוש בציוד. מלבד הציוד שמאפשר את הסנפלינג עצמו, על העובדים לדעת כיצד לחבר את כלי העבודה שלהם לרתמה. זו פעולה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, כי בגובה רב הציוד עלול ליפול. כמו כן, בגבהים שבהם מתבצעות עבודות יש סכנה לפרצי רוח עזים. גם כאן השאיפה היא להכיר מראש את סיכוני הבטיחות ולתכנן כיצד למנוע אותם.

תכנית בטיחות גם למעסיק

עבודות גובה מבוצעות בהיקפים גבוהים בכל רחבי הארץ. לפיכך, המעסיקים שמכשירים עובדים לעבודות כאלה חייבים גם הם להבין את הסיכונים שכרוכים בהם. הפתרון לזה הוא ביצוע תכנית בטיחות לאתרי בניה ומפעלים – תוך דגש על המאפיינים המיוחדים של עבודות סנפלינג. ככל שהדגש על עבודות סנפלינג מקיף ויסודי יותר, כך עולה הסיכוי למניעת תקלות, תאונות ופגיעה בחיי אדם.

משתלם להשקיע בבטיחות

הדרכות עבודה בגובה של חברת עידן בגובה להזמנת הדרכה לחץ כאן במפעלים ובאתרי בניה משתלמות עבור כל הגורמים המעורבים. מבחינת העובדים, מדובר בשיטה טובה להכיר לעומק את מאפייני העבודה ולהרגיש בטוחים גם בגובה. מנגד, המעסיק משתמש בהדרכות בטיחות הללו על מנת לכסות את עצמו משפטית וכדי לתת תנאים טובים לעובדים. יתרה על כך, מדובר על הוצאה מוכרת לצרכי מס ועל דרך טובה להעשיר את הידע של כלל העובדים בארגון.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!