עבודות פיגומים שמבצעים לבניין חדש

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חלק מהעבודה הנדרשת לבניית בניין חדש היא בניית פיגומים מתאימים, הפיגומים הם בעצם סוג של מבנה ארעי שנועד לאפשר לפועלי הבנייה לעמוד עליו ולהגיע לחלקים שאין אפשרות להגיע אליהם בדרך אחרת, ונדרשים פתרונות מורכבים על מנת לבצע את תהליך הבנייה, מטבע הדברים הפיגומים נושאים בחובם סכנות פוטנציאליות רבות, ובשנים האחרונות גוברת המודעות לנושא, ונכנסות תקנות חדשות המחייבות בניית פיגומים בהם תקן 9311 המפרט באופן מדויק את הדרישות עבור כל מערכת של פיגומים בכל סוגי הפרויקטים.

 

הצורך בפיגומים בבניית בבניין חדש

כפי שנהוג לומר, הצורך הוא אבי ההמצאה, הגידול המתמיד באוכלוסיית המדינה, והעלייה הגדולה בתחום של השקעה בנדל"ן, מביאה לתנופה גדולה בענף הבנייה. בכל מקום כמעט שבו אנו מסתובבים ניצב לו לתפארת אתר בנייה, שבו מוקם עוד בניין מגורים רב קומות, או בניין משרדים חדש ומרשים. בכל אתר בנייה כזה נדרשת מערכת פיגומים המאפשרת בנייה של הבניין באמצעותם.

 

מהם בעצם הפיגומים?

הפיגומים הם סוג של מבנה שנועד לשמש כאזור תנועה ועבודה ברמות גובה שונות, אותו פורשים בהתאם לקווי המתאר המקוריים של הבניין על ידי קונסטרוקציות המורכבות מקורות עץ, פלדה וסולמות. ישנם מספר רב של סוגי פיגומים המיועדים לכל סוגי תנאי השטח הנדרשים בענף הבנייה לשלל סוגיו, מפרויקטים קטנים ונקודתיים ועד בניית פרויקטים עצומים שבנייתם עשויה להמשך מספר רב של שנים.

 

מהם סוגי הפיגומים הנפוצים?

ישנם המון סוגים של פיגומים, לכל תוואי שטח ולכל פרויקט יש את הפיגומים המתאימים, נמנה להלן כמה סוגי פיגומים נפוצים:

פיגום זקפים – סוג נפוץ במיוחד של פיגומים באתרי הבנייה הוא פיגום הזקפים. הוא מורכב משני טורים של זקפי מתכת או עץ שמעליהם משטח עבודה. עיגונו אל הבניין נעשה על ידי חיבור כל זקף אל הבניין בקשר חזק ויציב, כשהמרחק בין הקשירות בכיוון האנכי הוא עד 6 מטרים וחמשה בכיוון האפקי, ובפיגומים מעל 20 מטר המרחק האנוכי בין הקשירות הוא  4 מטרים.

פיגום זקפים יכול לשמש במגוון סוגים של פרויקטים לבנייה, ובמיוחד מועדף לעבודות של חיפוי חוץ, טיח או צבע.

פיגום שלוח – הוא משטח שמעוגן אל המבנה ובולט ממנו, המשמש בעיקר לקבלת חומרים שמורדים באמצעות עגורן לפועלים במפלס ההוא, תקנות ביטחון מצריכות שימוש באפשרויות עיגון על ידי מוטות טלסקופיים, או הנחה של משקולות מעל משטח העבודה, או חיבור ברגים אל רצפת הקומה שמחוברת אליו. הוא כמובן חייב להיסמך על החלקים היציבים של הבניין וחובה להתקין לו גדר למניעת פועלים או חפצים ממנו.

פיגום זיזי – הוא פיגום המשמש בעיקר עבור הקמת טפסות מתועשות, שמשטחי העבודה שבו מחוברים באמצעות זיזים המחוברים אל גוף המבנה, אותם מחברים אל הקיר בגובה המתאים על ידי בורגי עגינה. כשבסיום השימוש מורידים את הזיז וחותכים את בוגר העגינה ומכסים בטיח את החלק שנותר בקיר.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!