זיפות גגות – האם זה עדיין רלוונטי?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מי שגדל בישראל של שנות השבעים-שמונים, בוודאי זוכר את המראות של פי המתכת הגדולים אשר היו מוצבים בחצרות ובגינות, לפני שהקיץ התחיל, עם להבה בוערת בתוכם, ואנשי מקצוע אשר משתמשים בהם על מנת לאטום את הגג עם חומר זפת מיוחד.

מדובר היה בתהליך של זיפות גגות אשר מטרתו לאפשר בידוד אופטימאלי של המבנה ולמנוע מצב שקרני השמש יצליחו לחדור פנימה ולחמם את הבית. תהליך זה היה מאוד פופולארי ומקובל בקרב לא מעט בעלי דירות ומבנים אחרים, אשר חשו שהמבנה שלהם איננו אטום ומבודד מספיק. במקרים מסוימים, היה צורך לחזור על הפעולה שוב ושוב, מדי שנה. הרבה פעמים היה אפשר להסתפק בפעולת זיפות פעם בשנתיים-שלוש. זה תלוי כמובן באיכות העבודה, החומר וכן בסוג הגג.

גם היום, זיפות גגות היא שיטה שנהוג להשתמש בה, אך הפופולאריות שלה ירדה, הן בגלל שהיום אפשר להשתמש בשיטה של יריעות ביטומניות והן בגלל העובדה שזפת נחשב היום פחות מקובל לשימוש בתור חומר איטום. יחד עם זאת, יש עדיין לא מעט אנשי מקצוע שמשתמשים בו ויש לא מעט בעלי מבנים שנוהגים להזמין אותם בשביל שיבצעו עבודת איטום אצלם במבנה עם חומר זה.

 

מתי ולמה נרצה להזמין בעל מקצוע לזיפות גגות?

ישנם מקרים מסוימים בהם נעדיף או נצטרך להזמין בעל מקצוע לעבודת זיפות גגות אצלנו במבנה, בין אם זה בניין מגורים או כל סוג אחר של בניין. צריך להדגיש, בדומה לאיטום גגות באמצעות יריעות, הרי שגם כאן העבודה תתבצע אם וכאשר חומרי האיטום הישנים נשחקו ויש צורך לחדש אותם. בפרט נעשה זאת בתקופה יבשה, אך לפני שהקיץ מתחיל בשביל להכין את הגג לקראתו.

אנחנו נעדיף עבודת זיפות מכמה טעמים: ראשית, מדובר בעבודה מאוד זולה, בוודאי ביחס לשימוש ביריעות. היא מאוד פשוטה לביצוע, לא דורשת מיומנות גבוהה, ולמעשה אפשר גם לבצע אותה לבד, למרות שתמיד עדיף לשכור איש מקצוע לשם כך. כמו כן, להבדיל מעבודות איטום באמצעות יריעות, אזי שאנחנו יכולים לבצע את התהליך על פני כל גג, מבלי שיש צורך להסיר מתקנים או דברים אחרים. בשונה מאיטום גגות באמצעות יריעות. התהליך הוא הרבה יותר פשוט ונוח.

 

האם נכון להשתמש בזיפות גגות?

בעיקרון, אנחנו יכולים לראות מעבר לשימוש ביריעות ביטומניות, בוודאי במבנים חדשים, אך לא רק בהם. יחד עם זאת, זיפות גגות עדיין קיים, והוא יכול לעזור לנו בתהליך איטום, בוודאי אם אנחנו לא מעוניינים להשקיע הרבה כסף או זמן בתהליך.

עלינו לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של שימוש בזפת ולדעת שאנחנו לא נקבל בהכרח את מה שאנחנו יכולים לקבל משימוש ביריעות, אך אנחנו כן נוכל ליהנות מיתרונות רבים של שימוש בחומר זה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!