השכרת פיגומים בשרון

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מחפשים פיגומים לעבודה באזור השרון? פיגומים הם מרכיב מפתח בכל פרויקט בניה והם גם מרכיב שמייצר לא מעט סיכון עבור העובדים והסביבה. בהתאם לכך, הפיגום שישמש אתכם בפרויקט שלכם חייב לעמוד בכמה קריטריונים על מנת להבטיח מקסימום ערך ותועלת לפרויקט ומינימום סיכון, הן לפרויקט, הן לעובדים והן לעוברי האורח והעובדים על פני הקרקע. בכדי להבטיח את כל אלה יהיה עליכם למצוא חברה המציעה שירותי השכרת פיגומים בשרון ולבדוק את הפיגום הספציפי לפני שאתם לוקחים אותו איתכם.

איזה סוג פיגום אתם צריכים?

הדבר הראשון שלגביו תצטרכו לקבל החלטה הוא סוג הפיגום המתאים ביותר לצרכים שלכם בפרויקט. מרבית הפרויקטים נסמכים על הקרקע אך לא בכל פרויקט ניתן להיעזר בקרקע מסביב למבנה לצורך הקמת פיגום. במידה ואתם מבצעים עבודות שיפוץ או בנייה בתוך מרחב הומה אדם ורכב, במידה והקרקע מסביב למבנה היא משופעת מאוד או שהיא בוצית ולא יציבה, אתם כנראה תזדקקו לפרויקט תלוי. במידה והקרקע מתאימה להצבת פיגומים, פיגום זקפים הוא הפיגום השכיח ביותר שאותו אתם רוצים לבחון. כמו כן, לגבהים נמוכים תוכלו להיעזר בפיגום חמור שקל מאוד להרכיב אותו והוא אינו נושא סיכונים בטיחותיים רבים.

ישנם כמובן עוד סוגים רבים של פיגומים ולהתאמת הפיגום לפרויקט ישנה חשיבות רבה, הן ברמה הבטיחותית והן ברמה המקצועית. גורם מקצועי המציע את השירות של השכרת פיגומים בשרון יכול לייעץ לכם לגבי הפיגום המתאים לכם ביותר, אך בהיבט זה, כדאי לקבל ייעוץ ממקור אחד נוסף לפחות.

השכרת פיגומים בשרון

המחיר חשוב, אבל לא הכי חשוב

כמו בכל מוצר, גם כאשר אנחנו מחפשים שירות של השכרת פיגומים בשרון, חשוב לנו למצוא את הפיגום הדרוש לנו במחיר הזול ביותר האפשרי. יחד עם זאת, עד כמה שחשוב לנהוג בצורה צרכנית נבונה, הפרמטר החשוב ביותר בשימוש בפיגומים הוא פרמטר הבטיחות. לאור תאונות העבודה הרבות שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות, נעשה מהלך נרחב של מעבר מהתקן הישראלי לתקן האירופאי לפיגומים וישנו פער של ממש בין שני התקנים. המשמעות היא שייתכן מאוד שיוצע לכם פיגום חדיש העומד בתקן האירופאי, אך הוא יעלה מעט יותר מאשר פיגום מיושן בתקן הישראלי ובהיבט הזה אין כל ספק שאתם רוצים לבחור דווקא באופציה המעט יותר יקרה שבמינימום תעניק לכם ראש שקט ובמקסימום גם תציל חיי אדם.

על כן, יהיה זה בהחלט נכון מצדכם לבצע השוואת מחירים בין כמה ספקים שונים המציעים את השירות של השכרת פיגומים בשרון, אבל אין זה אומר שאתם רוצים לבחור אוטומטית במחיר הזול ביותר.

השכרת פיגומים בשרון רק מקבלן מורשה

עוד במסגרת השכרת פיגומים בשרון, ישנן שורה של בדיקות שיש לבצע לפני שמקימים את הפיגום, במהלך הקמת הפיגום וכמובן באופן שוטף לאורך תקופת השימוש בו. כל הבדיקות האלה וכל תהליך ההקמה חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שלא רק רכשו ניסיון בתחום לאורך השנים, אלא שיש להם הסמכות מקצועיות על פי החוק בישראל. ישנם גורמים מקצועיים שיעמידו לרשותכם את הפיגום לבדו מתוך הנחה שאת כל יתר המרכיבים, כמו בודק מוסמך או מקים פיגומים מוסמך, תוכלו אתם למצוא בעצמכם, וישנם גורמים מקצועיים אחרים שיספקו לכם חבילת שירות מלאה מקצה לקצה, ובכלל זה יספקו לכם דו"ח מלא על בדיקה שעבר הפיגום לפני שהוא נמסר לשימושכם, יצוותו לכם מקים פיגומים מוסמך שיהיה אחראי על הקמת הפיגום תמורת תשלום כמובן, ובודק מוסמך שיהיה אחראי על ביצוע כל הבדיקות הנדרשות כפי שהן מוגדרות בחוק.

במי אתם צריכים לבחור? במי שמספק לכם את חבילת השירות המתאימה לכם ביותר. חלק ניכר מהגורמים ששוכרים פיגומים הם קבלנים מורשים שיש להם כבר את כל אנשי המקצוע להם הם זקוקים ולכן הם באמת צריכים אך ורק את הפיגום. אתם לעומת זאת, אם אתם זקוקים לפיגומים לצורך עבודת שיפוץ נקודתית או לצורך פרויקט בנה ביתך, סביר להניח שאין לכם בודק מוסמך או בונה פיגומים מוסמך ולכן אתם רוצים למצוא מישהו שמציע שירות של השכרת פיגומים בשרון וגם יודע להציע את השירות כחבילה שלמה הכוללת את אנשי המקצוע ההכרחיים להשמשת הפיגומים.

 

לסיכום, כללי המפתח בהשכרת פיגום

לסיכום, כאשר אתם ניגשים למשימה של השכרת פיגום, אתם רוצים לשים לב לכל האלמנטים הבאים: אתם רוצים לברר תחילה מהו סוג הפיגום שאותו אתם צריכים, לבדוק את המחירים ולוודא שאתם מוצאים את הפיגום הנדרש במחיר הוגן, לוודא שהפיגום שמסופק לכם נמצא במצב טוב ושלם עם עדיפות גבוהה לפיגום שעומד בתקן האירופאי ולא רק בתקן הישראלי ושבמסגרת שירות ההשכרה מסופק לכם כל אלמנט נוסף שלו אתם זקוקים, ובכלל זה דו"ח בדיקה על הפיגום הספציפי, בודק מוסמך שילווה אתכם בתהליך ובונה פיגומים מוסמך שיבנה עבורכם את הפיגום. אם מצאתם גורם מקצועי שמספק לכם את כל אלה, זהו הגורם שממנו אתם רוצים לשכור את הפיגום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!