השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואלענף הבנייה הוא אחד הענפים הגדולים ביותר בארץ, עם זאת עדיין יחסית פרוץ. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש פיגומים, לא רק בגלל המחיר אלא גם בגלל האחסון. יש חשיבות גדולה מאוד לפיגום אותו אתם קונים וזה עלול להשתנות מפרויקט כזה לאחר ולכן, השכרת פיגומים בגבעת שמואל תהיה הרבה יותר רלוונטית מאשר רכישה. 

 

מה זה פיגומים?

השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל אינה מיועדת לכל אחד, יש לדעת בדיוק מה זה אומר לפני שאתם נכנסים לשוק הזה. פיגומים הם מבנים זמניים אשר נמצאים בתהליכים מתקדים או ראשוניים של בנייה. גם במהלך שיפוץ אנחנו נעזר בפיגומים, לעיתים גם עבור ניקוי חלונות נעזר בפיגומים. מדובר על מערכת שיכולה לעבוד בצורה חשמלית או ידנית, בגבהים שונים ובהיקפים שונים. המערכת היא מערכת עשויה צינורת מתכת, פלדה או אלומיניום, יש גם מעץ. לכל פיגום יש דרישות תקן לפי המדינה, יש לדעת להתאים את סוג הפיגום בהתאם לקרקע ולדעת מהו העומס המירבי של הפיגום לפני ששוכרים אותו. רוב הפיגומים היום יהיו עם תקן אירופאי כיוון שהם נחשבים לפיגומים הבטוחים ביותר כיום. המטרה היא לייצר לכם משטח עבודה בטוח גם כאשר אתם עובדים בגובה. יש מחירים שונים עבור השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל, ניתן להזמין את הפיגומים ממקומות השכרה מקצועיים אשר יש להם ידע בתחום הזה.

 

לפני השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל יש לבצע בדיקות לקרקע, לדעת את המגבלות של סוג הפיגום שאתם רוצים, לדעת מהם התנאים להתקנה (צפיפות, גובה) ולדעת את המטרה המדויקת לשמה אנחנו רוצים לשכור פיגומים. זכרו, אתם צריכים לשקלל לא רק את העובדים שנמצאים במקום, אלא גם את משקל החפצים והציוד שעולה על הפיגומים. כמו כן, כאשר אתם בוחרים את הפיגומים שימו לב לחומר ממנו עשוי הפיגום, את איכות הפיגום והאם יש לו סדקים, פגמים והאם המידות מספיקות להיקף הבניין.

סוגי השכרת פיגומיםסוגי השכרת פיגומים בגבעת שמואל

חשוב לדעת לפני שמתחילים, יש סוגים שונים של פיגומים אשר לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. סוגי הפיגומים צריכים להתאים לאופי הבנייה שלכם ולכן, חשוב להכיר את כל הסוגים לפני שאתם פונים לחברת השכרה. הנה כל סוגי הפיגומים הרלוונטים עבור השכרת פיגומים בגבעת שמואל:

  • פיגום חמורי – מדובר על פיגום בסיסי והפופולרי ביותר. סוג זה מתאים גם לעבודות בגובה נמוך. היתרון הגדול של סוג זה הוא שאתם יכולים להגיע להגבלה של עד 2 מטרים. לפני שאתם בוחרים בפיגום חמורי יש לוודא שאכן זה הגובה המתאים לכם למרות שיש דגמים מסוימים שמגיעים עם אמצעי טיפוס. חשוב להדגיש, ביצוע עבודות עם פיגום חמורי חייב להיות על קרקע מיושרת ויציבה. 
  • פיגום עצמאי – פיגום זה יהיה בדרך כלל על גלגלים ובראש יהיה מותקן משטח דריכה עבור הפועלים. יש לוודא לפני השימוש בפיגום זה שיש אזור מוגן הכולל משען יד ומסגרת אשר תמנע תאונות עבודה. היתרון הגדול של דגם זה הוא שאין צורך בחיבור לבמנה ולכן הוא גם מוכנה פיגום עצמאי. גם כאן, הקרקע חייבת להיות יציבה ומהודקת ויש לבצע עבודות אלו רק על משטח מאוזן. ניתן להסתכל על פיגום עצמאי גם בתור במת הרמה והוא דגם מאוד נפוץ. 
  • פיגום זקפים – פיגום זה נמצא על חזית המבנה, הוא ניתן לפרישה על פני היקפים רחבים ולכן, הוא גם נחשב לדגם מאוד פופולרי בקרב בניות רחבות. פיגום זקפים יהיה בעל ארבעה זקפים אשר נמצאים בצורה אנכית וצמודים לקרקע. ישנם מדרכים ייעודיים לדגם הזה כדי ליצור הנחה נכונה ובטוחה על משטח הדריכה. מפלסי הגובה יהיו שונים בדרך הזאת ואילו המשטחים ישענו על הזקפים. ניתן להגדיל את גובה הפיגום על ידי מתיחה והוספת זקפים. פיגום זקפים חייב להיות מקובע למבנה לפי הנהלים בחוק, באמצעות קשירה לברגי ג'מבו שחייבים להיות מקובעים באופן בטוח למבנה. כמו כן, יש לשמור על נהלי הבטיחות ולהוסיף מעטפת רשת למניעת נפילה. גם כאן אנחנו צריכים לקבע את הפיגום למשטח יציב, אך ניתן גם להתקין אותו על קרקע בוצית עם מדרכים קשיחים.
  • פיגום שלוח – פיגום זה מתאים למבנים שעדיין לא נבנו בהם הקירות, משטח הדריכה ימתח מתוך המבנה כלפי חוץ. על הפיגום להיות מעוגן לרצפת הקומה באמצעות משקלות אשר מתאימות למשקל העובדים וחומרי הגלם. המחיר של פיגום שילוח להשכרה יומית יהיה בדרך כלל גבוה יותר מאשר פיגומים אחרים.
  • פיגום זיזי – גם כאן מדובר על פיגום קבוע המעוגן לקירות ונשען על גבי זוויות פלדה שצריכות להיות במרחק שווה זו לצד זו. הזוויות או הזיזים צריכים להיות מקובעים לקיר ועליהם יהיה ניתן להניח את משטח הדריכה. היתרון של פיגום זיזי הוא שהוא מתאים לעבודה לזמן ארוך במפלס גבוה, אך הוא דורש מבנה יציב אליו צריך לחבר את הפיגום.
  • פיגום תלוי – פיגום תלוי בשונה מהפיגומים שהיו לנו עד כה הוא פיגום שאינו מחובר או נסמך על קרקע, אלא מקובע אל הקירות. במקרה בו המבנה שלכם נמצא במקום בו הקרקע בעלת שיפוע קיצוני או אינה יציבה, פיגום תלוי הוא הבחירה הנכונה עבורכם. השימוש בפיגום תלוי הינו נפוץ מאוד בערי המרכז בשל הצפיפות הרבה שיש באזור והוא יכול להגיע בצורה ניידת או מקובעת. ניתן לפרוש את הפיגום בהיקף כל המבנה, אך בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על פיגום נייד, השימוש בו יהיה עבור עבודות פשוטות יותר של ניקוי חלונות, התקנת חיפויים וכד'. פיגום קבוע יכול להתאים לעבודות במפלס גבוה לטווח הארוך. פיגום זה אינו מיועד להשכרה יומית כמעט בכלל ומחירו החודשי יחסית גבוה.
  • פיגום ממוכן – פיגום זה נחשב למאוד יעיל, אך פחות פופולרי מכיוון שהוא דורש אישור מהנדס ובודק הובלה. פיגום זה עובד בצורה חשמלית, ניתן להגביה או להנמיך אותו על ידי המנוע או בצורה הידראולית. הפיגום עובד בצורה של במת הרמה והוא דורש קרקע יציבה, לא בהכרח מישורית. היתרון הוא שניתן לעבוד באופן יעיל ומהיר עם פיגום זה, הוא לא דורש הרבה השקעה ויש לו את כל אמצעי הבטיחות הנדרשים כדי לבצע עבודות בגובה. 

 

השכרת פיגומים בגבעת שמואל בתקן אירופאי

בעבר לא היה נהוג להשתמש בפיגומים בתקן אירופאי, אך בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר קבלנים אשר בוחרים בפיגום זה. פיגומים בתקן אירופאי נחשבים למאוד בטוחים, זאת מכיוון שתקן אירופאי עובר מבחנים פרקטיים שכל פיגום חייב לעבור כמו מבחן יציבות, עמידות לאורך זמן, עומסים וכן הלאה. חומרי הגלם אשר קיימים בפיגום זה נחשבים לעמידים וחזקים, אך גם לא יקרים מדי. פיגומים בתקן אירופאי נכנסו בשל המחסור בארץ בפיגומים איכותיים או חדשים. התקן האירופאי נועד גם כדי לפתוח את התחרות וגם כדי להעניק לקבלנים אפשרות לקבל פיגומים בטוחים בפני תאונות עבודה במחיר זול יותר. המחיר בדרך כלל משתנה כאשר מדובר על עבודה בגובה, אבל בכל הנוגע לבטיחות אין על מה להסתכל על המחיר בעינינו. 

עבודה בגובה

כחלק מהעבודה שלנו עם פיגומים, אנחנו חשופים לסכנות רבות. בשנים האחרונות יש יותר ויותר תאונות עבודה בגובה, ולאו דווקא בשל איכות הפיגום. כאשר אתם בתור קבלני בנייה מעסיקים עובדים בגובה, יש לוודא שיש להם את הרישיון הנדרש ויש לוודא שהכל עובד לפי הנהלים בחוק. עבודה בגובה דורשת לעבור קורס הכשרה אשר יכול למנוע תאונות קשות ואף לגרום למוות במקרים רבים.

 

כמה זה עולה לכם?

המחיר אותו תשלמו עבור השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל תלוי בהרבה גורמים, כמו בהיקף הפיגומים שאתם צריכים, הובלה ועוד. המחיר עבור השכרת פיגומים לבניין בגבעת שמואל יכול להיות חודשי או יומי, עליכם לחשב מה יותר משתלם לכם. כמו כן, לכל סוג פיגום יש את המחיר שלו. חלק מהמקומות יעניקו לכם השכרת פיגומים בגבעת שמואל לפי משטחים או מחיר כולל עד משקל או היקף מסוים. המחירים בדרך כלל עבור יום יכולים לנוע בין 300 ש"ח ועד 1,500 ש"ח. יש מקרים חריגים כמו פיגום ממוכן אשר המחיר עבור השכרה יומית לבנייה ראשונה יכול להגיע גם ל-20,000 ש"ח. המחיר כולל את כל האישורים הנדרשים בדרך כלל. המחיר עבור השכרה חודשית גם הוא תלוי בסוג הפיגום ויכול לנוע בין 1,500 ש"ח ועד 20,000 ש"ח, במקרים מסוימים המחיר כמובן עולה. עליכם לוודא אם המחיר כולל הובלה ואחסון במקרה הצורך או לא. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!