השכרת פיגומים בגני תקווה

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם הסתובבתם בגני תקווה בטוח ראיתם אינספור אתרי בנייה בכל רחבי העיר עם פיגומים. למרות שהיום תחום הבניה, שיקום מבנים והשיפוצים עבר שינוי של ממש, ויש לא מעט יזמים וקבלנים שעושים שימוש בסנפלינג במקום פיגומים, עדיין מדובר במוצר מאוד חשוב ונפוץ שעוזר לייעל תהליכים בתחום זה.

 

 

אז מה זה בכלל פיגומים?

השכרת פיגומים בגני תקווה
קרדיט תמונה:freepik

פיגומים הם מבנים זמניים שמוקמים בתהליך בנייה או שיפוץ של מבנה גדול. בדרך כלל מדובר על מערכת של צינורות פלדה מודולריים, לעיתים משתמשים בפיגומים גם בחומרים שונים כמו במבוק. ישנם תקנים ודרישות לפיגומים כמו יכולת העמידות שלהם, יציבות, יכולת לשאת עומסים, מרחקים בין שלבי הפיגומים השונים ועוד. כיום נהוג להשתמש בפיגומים בעלי תקן אירופאי כדי למנוע תאונות עבודה מיותרות. משתמשים בפיגומים כאשר האפשרות לעבודה מהקרקע באופן יציב אינה בטיחותית או כשצריך משטח בטוח ויציב לעבודה. אם תחפשו השכרת פיגומים בגני תקווה, תמצאו שיש מגוון סוגי פיגומים במחירים שונים, תוכלו להזמין גם את הפיגומים וגם שירותי התקנה לפיגומים בתחילת העבודות ופירוקם בסיום העבודות. חשוב לבחור חברה להשכרת פיגומים בגני תקווה עם שם ומוניטין.

מה חשוב לדעת לפני השכרת פיגומים בגני תקווה?

בגלל חשיבות נושא הבטיחות בכל הנוגע לאתרי בנייה ועבודות, חשוב לפני שמתקינים פיגומים לשים לב למספר עקרונות בטיחות. ראשית יש לבחון את השטח בו יוצבו הפיגומים ולהכיר את מגבלותיו, מה עלול להפריע בהקמת הפיגומים ואיזה פיגומים כדאי להתאים לשטח הספציפי. הפיגומים צריכים להיות מתכוננים ומותאמים למטרה הספציפית לשמה הם הושכרו, ובאופן שימנע מצב בו ציוד או אדם עוללים ליפול או להישמט מהם. חשוב לבחור את החומר ממנו עשויים הפיגומים, כשהחומר צריך להיות איכותי, ללא פגמים ומותאם בכמות ובמידות. אם מדובר מפיגומים המשלבים עצים, העצים צריכים להיות ללא קליפה, ללא מסמרים הבולטים מהם וללא צבע.

 

אם משולבת מתכת בפיגומים, עליה להיות בלי חלודה. לפני השימוש בפיגומים שהותקנו, מנהל עבודה באתר הבנייה צריך לבדוק את תקינותם של החומרים. אם חומרים בפיגומים או הפיגומים עצמם אינם תקינים יש לפסול אותם. אם הפיגומים כוללים בתוכם מעליות או אמצעים אחרים להרמה ושינוע, יש לשים לב שישנן מחיצות שימנעו פגיעה בעובדים או בפיגום כתוצאה מהתנועה. כל תכנון, התקנה או פירוק של פיגומים צריך להתבצע בהשגחת בונה פיגומים מקצועי. לאורך התקופה בה נעשה שימוש בפיגומים, מנהל העבודה באתר צריך להמשיך ולוודא את תקינותם ויציבותם לפחות אחת לשבוע, אחרי כל הפסקה של עבודה מעל לשלושה ימים, ובמידה והופסקה העבודה בעקבות תנאי מזג אוויר קיצוניים. בעת פירוקם של פיגומים, יש להתחיל מלמעלה כלפי מטה כך שחלקים שלא פורקו נשארים שלמים ויציבים.

  • החלטתי על השכרת פיגומים בגני תקווה, איזה סוגי פיגומים יש?
    פיגומים בתקנים אירופאים
    פיגומים אלו לרוב בעלי אישור בנייה לגובה של עד 100 מטר. הפיגומים בעלי שני מעקות, קדמי ואחורי, כדי לאבטח את הפועלים בזמן העבודה. רצפת הפיגומים עשויה לרוב פלדה וישנו סולם פנימי למעבר בין קומות הפיגומים השונות. פעמים רבות בונים את הפיגומים האלה במבנה אלכסוני שמחזק את עמידות המבנה ויציבותו.
  • פיגומים ניידים מאלומיניום
    אם תשתמשו בפיגומים ניידים מאלומיניום תוכלו להזיזם בקלות באתר הבנייה בהתאם לצורך. לרוב משתמשים בפיגומים מהסוג הזה לצביעה, טיוח, עבודות שפכטל ועבודות קטנות יותר. הפיגומים מגיעים במגוון מידות.
  • פיגומים חמוריים
    פיגומים אלו מורכבים ממשטחי עבודה הנתמכים על ידי חמורים ממתכת או מעץ. פיגומים אלו יחסית קלים להעברה מכיוון שהם לרוב קטנים ומשקלם נמוך. הם פחות יציבים מסוגים אחרים של פיגומים כי נתמכים רק על ידי החמורים וללא חיבור יציב בין רכיבים שונים.
  • פיגומים עצמאיים
    בפיגום עצמאי אנחנו מתייחסים ליחידת פיגום שלמה ועצמאית ללא חיבור לבניין. הפיגום יכול להיות קבוע, כזה שלא ניתן להעביר ממקום למקום או נייד, כך שאפשר להעביר את הפיגום על גלגלים.
  • פיגומי זקפים
    פיגומי זקפים הם כאלו המיועדים לעבודות גבוהות במיוחד. הפיגומים יכולים להיות עשויים עץ ולהתאים לעבודות של 18 מטרים ומעלה, או להיות עשויים מתכת לעבודות של 50 מטרים ומעלה. במידה ועושים שימוש בפיגומים מסוג זה, השטח עליו הם ממוקמים צריך להיות מהודק ומיושר, באופן שמונע הצטברות של מים, בסמוך לשטח בו מוקמים הפיגומים אסור שיהיו מקורות מים שונים כמו צינורות, ניקוד, ברזים וכו‘.
  • פיגומי מעליות או פיגומים ממוכנים
    פיגומי מעליות כוללים לא רק את המסגרת וסולמות אלא גם מעלית המאפשרת העלאת ציוד ופועלים. פיגום מעלית יכול להיות עצמאי או קשור לבניין. חשוב כמובן לוודא את המשקל שהמעלית יכולה לשאת לפני השימוש ולקבל אישורים מיוחדים עבור השימוש בו.
  • פיגומים זיזיים
    פיגומים זיזיים הם כאלו שמשטחי העבודה שלהם מונחים על זיזים המחוברים ישירות לגוף המבנה. את הזיזים נהוג לחבר לקיר באמצעות בורגי עגינה, בסיום עבודה מסירים את הזיזים, חותכים את הברגים ומסכים בטיח את החור שנוצר.
  • פיגומים תלויים
    פיגומים אלו תלויים מחלק עליון בבניין, משתמשים בהם לרוב במבנים בעלי גובה, כאשר מדובר בעבודות על מעטפת המבנה. פיגומים תלויים יכולים להיות תלויים וממכונים, כאשר משנים את גובה משטח העבודה באמצעות מתקני הרמה, או תלויים קבועים, כאשר יש משטחי עבודה מוקבעים. אז משתמשים בפיגומים אלו לרוב לעבודות ציפוי או טיח לקירות חיצוניים במבנים על קרקע שאינה ישרה.
    את סוג הפיגומים יש להתאים לסוג הפרויקט, סוג העבודה וגורמים נוספים. תמיד כדאי להתייעץ עם החברה ממנה אתם משכירים את הפיגומים כדי שתוכלו לבחור את הפיגומים המתאימים לכם.

איך כדאי לבחור חברה להשכרת פיגומים בגני תקווה?השכרת פיגומים בגני תקווה

ישנן מגוון חברות להשכרת פיגומים בגני תקווה, מכיוון שמדובר בנושא בטיחותי וחשוב, כדאי לבחור בחברה שעומדת בתקנים אירופאיים מחמירים, וכזו שמספקת גם שירותי ייעוץ, הרכבה ופירוק. אם הפעילות שלכם באזור המרכז, מומלץ לבחור חברה להשכרת פיגומים בגני תקווה שתוכל להוזיל עבורכם את עלויות ההובלה. חשוב לקחת בחשבון מקצועיות, יעילות, בטיחות, עמידה בלוח זמנים וכמובן מחיר הוגן.

כמה תעלה לי השכרת פיגומים בגני תקווה?

את רוב הפיגומים אפשר להשכיר ברמה היומית, השבועית או החודשית. העלות משתנה בהתאם לסוג הפיגום, משך התקופה, מורכבות הרכבת הפיגום, והמרחק של אתר הבנייה. לדוגמה, עלות של פיגום נייד להשכרה חודשית יכולה לעלות עד 2,000 ₪. פיגום נייד ליום עבודה יעלה בין 350 ל-500 ₪. לפעמים מדובר בהשכרות ארוכות טווח כמו למשל לפרויקט של שנה כמו תמ“א 38 ואז המחירים גבוהים אבל בהיבט של לאורך תקופה זה בהחלט משתלם והחברה ממנה תשכירו את הפיגומים תעשה לכם לרוב מחיר מצוין.

לסיכום, כאשר משכירים פיגומים בגני תקווה, יש לא מעט דברים שצריך לשים עליהם דגש. הדבר החשוב ביותר הוא נושא הבטיחות. יש לשים דגש שהחברה המתקינה לכם את הפיגומים מקפידה על כל כללי הבטיחות, שהעובדים שלה מחזיקים ברישיון לעבודה בגובה ועברו את ההכשרה המתאימה. בנוסף, יש לוודא שהפיגומים שאתם משכירים מתאימים למטרה ולסוג המבנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!