השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של תצורות לרבות התצורה של פיגום נייד. מהו פיגום נייד? לאילו סוגים של משימות הוא יכול להתאים? למה צריך לעבוד עם פיגום נייד אם אפשר לעבוד עם סולם? איך משיגים פיגום נייד ואיך מובילים אותו? מי מציע שירות השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל? את כל התשובות לשאלות אלו ועוד תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה בדיוק פיגום נייד?

פיגום הוא סוג של קונסטרוקציה ניתנת לפירוק והרכבה ומיועדת לספק פלטפורמה לעבודה בגובה. זוהי ההגדרה של פיגום ואת ההגדרה הזאת ניתן להשליך על שורה ארוכה של סוגי פיגומים. אחד מסוגי הפיגומים המוכר ביותר הוא פיגום הזקפים – אותם מוטות פלדה המחוברים זה לזה בכדי ליצור כוורת של משטחי דריכה לכל גובה ורוחב הבניין. ישנם גם פיגומים תלויים מהגג ופיגומים המוצמדים למבנה עצמו ולא לקרקע ובכל פרויקט יש להתאים את סוג הפיגום למשימה, גם בכפוף לשיקולי בטיחות, גם בכפוף לשיקולים מקצועיים וגם בכפוף לשיקולי עלות תועלת.השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל

פיגום נייד הוא פיגום שמיועד ליצור במה מוגבהת בגובה מקסימלי של עד 6 מטר. הפיגום יכול להגיע במידות שונות של אורך ורוחב עם מידות מקסימליות בדרך כלל עד 1.5-2 מטר לכל היותר. במסגרת שירות השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל, אתם רק צריכים לדעת מהו הרוחב המתאים לכם. את גובה הפיגום תוכלו לקבוע ולשנות באמצעות הסרה והוספה של מוטות מתכת שבאמצעותם נבנה הפיגום. הפיגום הוא מודולרי מאוד וניתן להרים אותו לכמה דרגות של גובה, להוסיף לו סולם טיפוס, משטח דריכה בראש הפיגום וכמובן סולם טיפוס עד שיא הגובה של הפיגום. כמו כן, הפיגום ניתן להתקנה עם גבי גלגלים, שמאפשרים ניוד קל והנעה של הפיגום על פני השטח וכמובן מאפשר נעילה מוחלטת של הגלגלים בכדי לקבע את הפיגום למקומו. בגבהים מסוימים של פיגום נייד, יש להיעזר גם בזרועות תמיכה אלכסוניות, היוצאות מהחלק התחתון של הפיגום ונשענות למעשה על הקרקע לצורך תמיכה.

 

לאילו משימות מתאים פיגום נייד?

לפני שאתם מחפשים גורם מקצועי המציע את השירות של השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל, עליכם לבחון האם זהו הפיגום המתאים למשימה שאותה אתם רוצים להשלים. שני המאפיינים המרכזיים של פיגום נייד הם מגבלת הגובה עד 6 מטרים ומתן מענה לעבודה בגובה בצורה נקודתית בלבד. זאת אומרת, שאתם את המשימה שלכם אתם צריכים לבצע בגובה גבוה יותר מ-6 מטרים או שמדובר במשימה שצריך לבצע בצורה רוחבית על פני שטח נרחב כמו למשל בנייה של בית על כל היקפו וכל חזיתותיו, כשיש לא מעט פעולות שיש לבצע במקביל לרוחב המבנה, פיגום נייד הוא לאו דווקא הפתרון המתאים. אם כך, מתי כן מתאים הפיגום הנייד?

פיגום נייד הוא הפתרון הטוב ביותר בכל מה שקשור לעבודה בחללי פנים גבוהים ולעבודה על מעטפת החוץ של מבנים קיימים בדגש על מבנים קטנים כדוגמת בית פרטי. כך למשל, עבודות גבס, צביעה, טיח, התקנת תשתיות חשמל – בכל אלה נכון לעבוד יותר עם פיגום נייד. גם לביצוע תיקוני פגמי בטון, טיח חוץ, צביעת חוץ, שיקום חיפוי חוץ – עבור כל אלה מתאימה גם כן האופציה של פיגום נייד. השאלה היא מדוע בכלל להשתמש בפיגום נייד ולא בסולם ועל כך נענה כעת.

 

פיגום נייד או סולם?

מן הסתם, אם אתם צריכים לצבוע את התקרה או אפילו את כל מעטפת החוץ של הבית הפרטי שלכם, תוכלו לעשות את זה באמצעות סולם אז לשם מה נדרש שירות השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל? ובכן, פיגום נייד אל מול סולם זה אומר שני יתרונות חשובים שצריך לקחת בחשבון: פיגום נייד גבוה יותר משמעותית מאשר סולם ופיגום נייד מספק פלטפורמה רחבה יותר ויציבה יותר. עניין הגובה הוא מאוד פשוט – סולם לא יוכל לקחת אתכם לגובה גבוה יותר משלושה מטרים וגם בגובה הזה, העבודה יכולה להיות מאוד לא פשוטה בהיבט של "עבודה כלפי מעלה" עם ידיים למעלה, צורת עבודה מעייפת מאוד שללא ספק תשפיע גם על איכות העבודה. מן הסתם, אם מדובר בפעולה נקודתית, גם אם בגובה שלושה מטרים, אין באמת הצדקה להקמת פיגום נייד שלם ואפשר לעשות מאמץ ממוקד ולהשלים את המשימה באמצעות סולם. יחד עם זאת, אם מדובר על משימה רוחבית עם עבודה במרחב גדול, סולם בהחלט יכול שלא להספיק לכם. ישנם כמובן סולמות המגיעים לגבהים גבוהים יותר, אך כאן נכנס לתמונה היתרון השני של הפיגום הנייד.

השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל יכולה להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם גם כאשר אתם נדרשים לביצוע עבודה נרחבת על שטח נרחב. כך למשל, אם מדובר במבנה גבוה מאוד שבו עליכם לבצע עבודה נרחבת בכל נפח חלל הפנים שלו, עבודה עם סולם לא יציב, שצריך לרדת ממנו ולעלות אליו שוב בכל פעם שרוצים לזוז מעט או בכל פעם שרוצים לטבול את המברשת בדלי הצבע או לבצע כל פעולה אחרת, היא לחלוטין לא האופציה הנוחה והטובה ביותר ובחישובי עלות של זמן, יכולה להיות גם יקרה יותר. במקרים אלה, לרבות מקרים של עבודה על מעטפת חוץ בכמה חזיתות ובגובה רב, פיגום נייד מציע לכם את הפתרון הטוב ביותר, הנוח ביותר וייתכן שגם הזול ביותר. אתם מעלים פעם אחת את כל הכלים הדרושים לכם אל פלטפורמת הפיגום ומאותו רגע אתם יכולים להעביר יום עבודה שלם על גבי הפיגום מבלי לרדת אף לא פעם אחת.

ויש גם את עניין הבטיחות. בגבוהים של יותר משלושה מטרים, סולם הופך לסכנה של ממש וישנן לא מעט תאונות גובה הנובעות מעבודה על סולם בגבהים אלה. זה אולי נראה לכם עניין זניח, אבל אנשים איבדו גם את חייהם וגם את שלמות גופם בנפילה מסולם בגובה שלושה וארבעה מטרים. על כן, גם בהיבט הבטיחותי, מציעה לכם האופציה של השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל את הפתרון הטוב והבטוח ביותר. מן הסתם, הבחירה בסולם או בפיגום נייד ובדגם הספציפי של פיגום נייד היא אינה בחירה שנובעת מחישוב מתמטי מובנה ובכל מקרה יהיה עליכם לקחת בחשבון את כלל השיקולים ולמצוא את האופציה שמעניקה לכם את הערך הכולל הגבוה ביותר גם בשיקולי בטיחות, גם בשיקולי נוחות, גם בשיקולי יעילות וגם בשיקולי עלות.

 

איפה משיגים פיגום נייד ואיך מובילים אותו?

בחיפוש פשוט תוכלו למצוא לפחות גורם מקצועי אחד באזורכם, שמציע את השירות של השכרת פיגום נייד בגבעת שמואל. מן הסתם, ככל שמדובר בגורם מקצועי יותר, כך יעמוד לרשותכם מבחר גדול יותר של דגמים מהם תוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר. כמו כן, במסגרת השירות נכלל גם המרכיב של הובלת הפיגום ולא רק זה: בניית פיגום ופירוקו מחייבים רישיון ולכן אם אין לכם איש מקצוע בעלי רישיון כזה, גם את ההיבט הזה בשירות תוכלו להזמין ממשכיר הפיגום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!