באילו מצבים כדאי ואף צריך לחדש את הצנרת?

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחת המערכות הכי חשובות בבית או בדירה היא מערכת המים. בעזרת הצנרת הביתית כולנו יכולים להנות ממים חמים במקלחת, לשטוף את הפנים ואת השיניים בבוקר, לשמור על הגוף שלנו, על הבית שלנו ועל הירקות והפירות שלנו נקיים ולבצע עוד מגוון של פעולות שגרתיות שאנחנו ממש לא חושבים עליהן ביום יום. אנחנו פשוט עושים אותן. למה? כי יש לנו צנרת ביתית. שמירה על המערכת ותחזוקה שלה תאפשר לנו לבצע את אותן פעולות לאורך זמן, באופן איכותי, יסודי וללא תקלות.

 

מתי ואיך ניתן לחדש את הצנרת?

בעבר, כדי לבצע תהליך של חידוש צנרת, היו צריכים לחצוב, לחפור ולהשבית את הבית כולו למשך כמה ימים עד כמה שבועות. תודות לטכנולוגיות שהשתפרו והשתנו, ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בלי כל בעיה תוך כמה שעות וזהו. את הצנרת כדאי לחדש כאשר מופיעות כל הזמן תקלות ולא יודעים מה המקור שלהן, שהצנרת מאוד ישנה, שנמצאים בתהליך של שיפוץ או חידוש הבית או לפני שעוברים דירה.

 

שיטות לחידוש הצנרת ששווה להכיר

לאחר שמזהים ומאתרים את הבעיה שיש בצנרת, ניתן לבחור את תהליך החידוש המתאים ואיך בדיוק ליישם את החידוש שלב אחר שלב. השיטה הראשונה נקראת הטלאה ובה עושים שימוש בסיבים מיוחדים העשויים מזכוכית ופולימרים עם רמת עמידות גבוהה מאוד מפני חומצות והפרשים קיצוניים של טמפרטורות. תהליך זה מסייע לחזק את הצינורות ולתקן כל מיני אזורים בעיתיים בצנרת הביתית. השיטה השניה מכונה שרוול פולימרי ובאמצעות מכניסים ממש שרוול מיוחד לתוך האזור שצריך לחדש. השרוול הזה מתנפח ואז נצמד לדפנות הפנימיות של הצנרת עד שנוצרת מעטפת חדשה לגמרי. שיטה נוספת נקראית קוויק לוק. מדובר בהחדרה של גליל עשוי מנירוסטה חסינה שמפעיל לחץ ואוטם את הצינורות וכך מונע רטיבות ונזילות. בנוסף, ניתן ג להתיז חומר מיוחד לאזורים הפגועים מה ששוב יעניק לצינור חוזק ועמידות לאורך זמן. הדבר הכי חשוב בתהליך כולו הוא לבצע איתור ואבחון נכון ומדויק של הבעיה כדי להתאים את השיטה הטובה ביותר לחידוש או לתיקון.

 

מהם היתרונות של חידוש הצנרת מבלי לחצוב ולחפור?

•      חיסכון אדיר בזמן

•      מידת ההרס מזערית ולפעמים בכלל אין הרס

•      מחירים נוחים

 

מדוע חשוב לתחזק את הצנרת אחת לכמה שנים?

תחזוקה נכונה תסייע לנו למנוע בעיות של רטיבות ונזילות לא צפויות ותגרום לכך שהצנרת הביתית תשרת אותנו נאמנה לאורך זמן. כידוע, חדירה של מים מתחת לרצפות, לקירות הפנימיים או לאזורים אחרים בבית יכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים ולכן שווה להשקיע בתחזוקה מתאימה.

 

זקוקים למומחה שיבדוק עבורכם את הצנרת? באתר איתור ברור תוכלו להנות משפע של בעלי מקצועי מומחים שיגיעו עד לפתח ביתכם לבדוק את הצנרת שלכם בצורה יסודית ומקצועית. אנו מבצעים חידוש צנרת ללא הרס באופן מהיר ועושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. השילוב בין הניסיון לבין הידע שנצבר אצלנו לאורך השנים פשוט עושה את ההבדל. כעת כל שנותר לכם, הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל שאלה או בקשה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!