איטום גגות – דברים שחשוב לדעת בנושא

המחיר מדהים!השירות לא פחות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הרבה פעמים כשאנחנו נדרשים לבצע עבודה מסוימת במבנה שנמצא בתהליך בנייה או שיפוץ, אנו לא בהכרח שואלים למה עלינו לעשות זאת או מה בדיוק ישנה אם נבצע את העבודה כך או אחרת. הנחת היסוד שלנו היא, שהצד אשר מבצע עבורנו את העבודה, יודע לשם מה הוא עושה את זה וכנראה גם יודע מה בדיוק עליו לעשות.

יש עם זה מספר בעיות. ראשית, אנחנו אמורים לדעת למה אנו נדרשים לעשות דברים מסוימים, בוודאי אם אנחנו משלמים עליהם. שנית, אנחנו צריכים להבין את הנושא מעט בשביל שנוכל לבחון האם העבודה שביצעו עבורנו היא טובה או לא. אנחנו יכולים וצריכים להבין את הנושא בשביל לוודא שאכן החומרים בהם השתמשו הם ברמה גבוהה, ואם יש לנו השגות אז נוכל לפנות אל בעל המקצוע ולשאול שאלות.

דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של איטום גגות. מדובר על תחום לכאורה מאוד טכני, אפור, וכזה שאנחנו פחות נתייחס אליו. בין היתר בגלל שלא מדובר על אלמנט שאנחנו רואים בעיניים או אלמנט שמשפיע על התכנון והעיצוב של המקום באופן פיזי. אך כידוע, איטום גגות יכול להשפיע באופן מהותי על שגרת החיים שלנו, האיכות שלהם, ולא פחות חשוב הוא יכול להשפיע על ערך המבנה והחפצים שנמצאים בתוכו.

 

מה זה איטום גגות ולמה חשוב להתייחס אליו?

הרעיון של איטום גגות הוא פשוט מאוד. אנחנו נזמין חברת איטום שתבצע עבורנו את עבודת האיטום, בשביל שלא נצטרך למצוא את עצמנו מתמודדים בחורף עם חדירה של מי גשמים אל תוך המבנה.

המטרה של חומרי האיטום השונים הוא למנוע כל אפשרות שמים יחדרו אל תוך המבנה וכן שבקיץ לא נצטרך להתמודד עם חדירה של קרני שמש, מה שכמובן יכול להפריע לנו בצורות שונות. לכן חשוב מאוד להתייחס להיבטים שונים של איטום גגות, שכן אם אנחנו לא נעשה זאת, זה עלול לפגוע בצורה מהותית באיכות ובערך המבנה, וכאמור בשגרת חיינו ובאיכותם.

 

מה אנחנו צריכים לבחון בנושא

ראשית, כשאנחנו מזמינים חברת איטום לבצע עבורנו עבודה במבנה, חשוב מאוד לבדוק אם אילו חומרים היא מבצעת את העבודה, עד כמה אנחנו יכולים לסמוך עליה שהחומרים הם איכותיים ויבטיחו איטום במאה אחוז או קרוב לכך.

שנית, יש לבחון כל כמה זמן נידרש לבצע תיקון. סביר להניח שעם הזמן החומרים יישחקו, אך זה יכול לקחת שנים רבות. ככל שהחומרים איכותיים יותר, כך סביר להניח נצטרך לפעול בטווח זמן יותר ארוכים.

שלישית, חשוב לבדוק שאכן נעשו כל הבדיקות הנדרשות, כל מה שאנחנו צריכים בשביל לוודא שהחומרים אכן עמידים ואכן משרתים אותנו לאורך זמן והעבודה התבצע בצורה טובה, כך שאנחנו יכולים להיות רגועים שהמבנה אטום לגמרי.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
073-3753249

אז מה היה לנו בכתבה:

רונן זקיף
רונן זקיף

מזה שנים רבות, משרתת חברת זקיף השכרת פיגומים את ענף הבנייה בישראל ומספקת מערכים שלמים של פיגומים לפרויקטים מגוונים של בנייה חדשה. לצד זאת, מספקת החברה פיגומים גם ללקוחות פרטיים, בנייה פרטית ופרויקטים של שיפוץ מעטפת חוץ ועיצוב פנים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

השכרת פיגום נייד בחריש

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בעומר

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

השכרת פיגום נייד בתל-אביב

  המונח פיגומים מעלה אצלנו בדרך כלל את התמונה של פיגומי זקפים המכסים את כל חזית הבניין לגובהו ולרוחבו, אלא שפיגומים מגיעים במגוון רחב של

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!